בריאות

המפגש המרגש של תושב בת ים עם מי שהציל את חייו, לאחר ארבע שנים

שלומי אשכנזי, פראמדיק מד"א שטיפל בשוקי מספר על המפגש המרגש: "שוחחתי בטלפון עם שוקי מספר פעמים אבל המפגש פנים מול פנים היה מרגש מאוד. אנחנו במד"א מטפלים במקרים קשים רבים, שחלקם לצערנו מסתיימים במוות, מקרה כזה, של אדם שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ועכשיו עומד על הרגלים ומדבר איתנו, נותן לנו את הכוח להמשיך ולהציל חיים, זה הדלק שלנו." 

שוקי פנסו, מתאר את רגע הפגישה עם צוות מד"א שהצילו את חייו: "מאז שהחלמתי רציתי מאוד לראות ולפגוש את מי שהצילו את חיי, לאחר שאיתרתי אותם שוחחתי בטלפון עם הפראמדיק שלומי אשכנזי והיינו בקשר של הודעות בוואטסאפ. לאחר שבמשך זמן רב תכננו להיפגש, היום הרגע המרגש הגיע ובהתרגשות גדולה חזרנו למקום שבו זה קרה והפעם כדי לפגוש את הצוות המיוחד הזה. אני מאוד נרגש ואין מילים בפי כיצד להודות להם."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות