ניוזים חמים

הולך להיות סוער מחוץ ל"בית האח הגדול". בעקבות "מינוי" שמס לראש ממשלת פלסטין בבית, צופים רבים מגיעים לשיר את "התקווה" הערב מחוץ לנווה אילן. וזה ממש לא הכל

הסערה החלה לפרוץ בפורום האח הגדול בפייסבוק שמנוהל על ידי שמעון זאק. החלו מאות קריאות נגד ההפקה וכן קריאות להתנתק מהערוץ היעודי 26. רבים, מספר שעות מאוחר יותר כבר צילמו את המסך והראו כי התנתקו מהערוץ כמחאה נגד ההפקה. היו קריאות נגד "האח הגדול" החדש, כשמציינים כי הוא בעל דעות שמאלניות.

צופים רבים כתבו להפקה וקמה מחאה גדולה. ב"רשת" הבינו שהזיזו את האבן הלא נכונה, ובבבוקר אחרי הכתובית שגרמה לסערה ניסו לשים כתוביות "מתקנות", כשהם מנסים כמה גירסאות כדי להעביר את העניין. וכך למשל הם שמו כתובית: "שמס נבחרת על ידי הדיירים להיות ראשת הממשלה הערביה הישראלית הראשונה בבית האח הגדול". וכחצי שעה מאוחר יותר הגרסא השתנתה ל: "שמס נבחרה על ידי הדיירים להיות ראשת הממשלה הפלסטינית הישראלית הראשונה בבית האח הגדול".

וזה הרתיח עוד יותר את הצופים שכתבו: "בהפקה לא מפנימים שאין יצור כזה ישראלית פלסטינית".

מלבד התנתקויות רבות מהערוץ של האח, הצופים מארגנים מחאה מקורית הערב. הסעות יצאו מכל חלק בארץ של צופים אדוקים כשהכוונה להגיע בעוד מספר שעות לאזור שמחוץ לבית האח הגדול בנווה אילן, לעמוד שם ועם רמקול כמחאה לשיר את התקווה.

אחד הצופים כתב וזרק רעיון להפקה את מי להכניס באמצע העונה כדי להסעיר את הבית ואולי להעיר את העונה המנומנמת בתוך הבית: "עונה 8 האח הכניס את שרון גל לתת קונטרה לשם. העונה צריך לתת פייט אמיתי ולהכניס את הצל (יואב אליאסי) .הוא כבר ידאג לשים את חמס במקום!".בינתיים הערב מול בית האח הגדול הולכת להיות שירת התקווה של הצופים ומחאתם. והצופים האדוקים מבטיחים שעוד הפתעות מחאה יש להם בשרוול.

 

צילומים: צילומי מסך

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות