גהה, מקבוצת כללית, במקום ראשון בסקר חווית מטופל במרכזים לבריאות הנפש שערך משרד הבריאות
פרופ' גיל זלצמן, מנהל המרכז לבריאות הנפש גהה, מקבוצת כללית: "שוב מגיע המרכז לבריאות הנפש גהה למקום ראשון בסקר שביעות רצון מטופלים הודות לתפיסה ארגונית המובילה חמלה למטופל ומשפחתו, שירותיות ללא פשרות והוקרה של עובדים מצטיינים בשירות ברמה חודשית"
משרד הבריאות מפרסם מדי שנתיים סקר חווית מטופל שבוחן שורה של מדדים במרכזים לבריאות הנפש. בסקר שנערך בקרב 1,052 מטופלים בין נובמבר 2021-יוני 2022 דורג המרכז לבריאות הנפש גהה במקום הראשון עם הציון המסכם הגבוה ביותר (84) שהוא מעל הממוצע הארצי. הציון המסכם מחושב כממוצע של שורת מדדים: שביעות רצון כללית, ידיים טובות, יחס, העצמת המטופל, הכנה לשחרור ורצף הטיפול, קבלת מענה ללא מאמץ, מטפל עיקרי, תנאים סביבתיים, תחושת מוגנות.
לדברי פרופ' גיל זלצמן, מנהל המרכז לבריאות הנפש גהה, מקבוצת כללית: "שוב מגיע המרכז לבריאות הנפש גהה למקום ראשון בסקר שביעות רצון מטופלים הודות לתפיסה ארגונית המובילה חמלה למטופל ומשפחתו, שירותיות ללא פשרות והוקרה של עובדים מצטיינים בשירות ברמה חודשית. מצוינות זו בשירות מצטרפת למצוינות מקצועית, מחקרית וחדשנות בגהה״.