ניוזים חמיםחינוך

הנצר האחרון: הפרויקט הייחודי של צוערי קורס קצינים בשב"ס

בפרויקט- קורס קצינים מחזור ס"ד של שירות בתי הסוהר בפיקודו של סג"ד מיקי לוגסי, איתרו 152 קברים של ניצולי שואה שנותרו שריד אחרון ממשפחתם ושנספו במערכות ישראל והדליקו נר

קורס קצינים מחזור ס"ד של שירות בתי הסוהר בפיקודו של סג"ד מיקי לוגסי יזם בחודשים האחרונים פרוייקט ייחודי בשם ה" נצר האחרון". במסגרת הפרוייקט אותרו 152 קברים של ניצולי שואה שנותרו שריד אחרון ממשפחתם ושנספו במערכות ישראל.

במהלך היום, יום השואה, הגיעו 70 צוערים ומפקדים לבתי העלמין ברחבי הארץ הדליקו נר, סירופ את סיפור את חייהם ופועלם של הנספים, קראו פרק תהילים והניחו על הקברים חלוקי נחל עם הכיתוב "אמיץ".

מפקד הקורס, צירף לפרויקט גם את שתי בנותיו, תושבות העיר נתניה, שמלוות אותו לאורך השנים בליווי ניצולי שואה. הן התרגשו להדליק נר ולקרוא על פועלו של הנספה "לוי יצחק ז"ל" שנפל במבצע דני ב 15.07.48.

הצוערים בבית העלמין. קרדיט: דוברות שב"סהצוערים בבית העלמין. קרדיט: דוברות שב"ס
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות