ניוזים חמיםבריאות

"הציבור החרדי פורק עול והורג אנשים". בעקבות דברים אלו התבקש פרופ' מוטי רביד, מנהל "מעייני הישועה" בבני ברק, להתפטר מתפקידו

בראיון שהעניק הבוקר פרופ' מוטי רביד מנהל ביה"ח "מעייני הישועה" ל"כאן רשת ב'", הוא תקף בצורה חסרת תקדים את הציבור החרדי ואמר: "זה ציבור שיודע לקחת מהמדינה. הם פורקים כל עול והורגים אנשים", הנהלת ביה"ח ביקשה שיגיש את התפטרותו

פרופסור מוטי רביד, מנהל בית החולים מעייני הישועה שבבני ברק, התראיין היום בבוקר לרן בנימיני ב"כאן רשת ב'", ותקף את המגזר החרדי: "התחנכו לקבל הכול ולא לתת כלום במשך שנים". פרופסור רביד הוסיף: "לא היה עד היום קהל שלם שפורק עול בצורה כזאת והורג אנשים".

בעקבות דברים קשים אלו, הנהלת בית החולים ביקשה מפרופ' רביד להתפטר מתפקידו בו כיהן שנים רבות והטציאה את ההודעה הבאה: "הנהלת בית החולים מעייני הישועה מביעה צער מדבריו בתקשורת בימים האחרונים של פרופ' רביד שבהם השמיע דברים פוגעניים שלא יאמרו כנגד הציבור החרדי בכלל ורבניו בפרט. בעקבות הדברים הגיש הבוקר פרופ' רביד את התפטרותו בפני הנהלת בית החולים. 

"לאור התקופה הקשה והמאתגרת בה נמצאת מערכת הבריאות, מועד עזיבתו ונוהל חפיפה עם מחליפו מסוכם מול הנהלת בית החולים. הנהלת בית החולים מודה לפרופ' רביד על תרומתו הרבה להעלאת רמת הרפואה בבית החולים.
לגופם של דברים. מיותר לומר כי הדברים שנאמרו ראויים היו שלא יאמרו. והנם ההפך הגמור מעמדת והשקפת בית החולים.
"בית החולים אשר נוסד כבית חולים קהילתי על מנת לתת מענה לצרכים המיוחדים של ציבור שומרי התורה והמצוות וכפוף מאז ועד היום לועד ההלכה שבראשות גדולי התורה שליט"א גאה להמשיך לשרת את הציבור על כל גוניו תוך כדי שמירה על קדושת החיים וערך חיי אדם על פי תורתינו הקדושה כפי שנעשה עד היום. בית החולים ימשיך בעבודת הקודש של הצלת חיי אדם מבלי להיגרר אחר שיח פופוליסטי הקיים לצערינו בשעה קשה זו".
פרופסור מוטי רביד, מנהל בית החולים מעייני הישועה, התראיין היום (חמישי) לרן בנימיני בכאן רשת ב, ותקף את המגזר החרדי: "התחנכו לקבל הכול ולא לתת כלום במשך שנים". פרופסור רביד הוסיף: "לא היה עד היום קהל שלם שפורק עול בצורה כזאת והורג אנשים".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות