ניוזים חמיםחדשות

המשטרה חשפה נשקים ותחמושת בבנייני מגורים בחולון ויפו, בהם מתגוררות משפחות

המשטרה תפסה אמצעי לחימה, בהם אקדחים, תחמושת ואבוקות בתוך בנייני מגורים ביפו וחולון. נועדו לשמש פעילות פלילית. אחד מבעלי הדירות נעצר

במסגרת מאבק המשטרה בפשיעה החמורה, אשר פוגעת באיכות חייהם של התושבים הנורמטיבים, כגון עבירות של סחר והחזקת תחמושת ואמצעי לחימה שמגיעים בסופו של דבר לידי גורמים עבריינים ומהווים סיכון לחיי הציבור.

בתוך כך, השבוע בפעילות אכיפה יזומה של שוטרי ובלשי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב נגד עבירות אלה תפסה המשטרה בתוך בנייני מגורים ביפו וחולון שני אקדחים, תחמושת רבה ואבוקות אשר היו מיועדים על פי החשד למטרות פעילות פלילית.

שני חשודים נעצרו לחקירה בתחנת משטרת יפו בסיומה אחד מהם נכלא בן 30 מתל אביב, ויובא היום (ה') לדיון בהארכת מעצרו. החשודה השנייה נשלחה בסיום חקירתה למעצר בית בכפוף לעמידה בערבויות.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות