ניוזים חמיםחדשות

המתעלל בכלב בבת-ים: איים להכות בכלבו אם בת זוגו תעזוב אותו ושלח אליה את סרטוני ההתעללות. הוחלט להגיש נגדו כתב אישום

לאחר הבדיקה הפסיכיאטרית המשטרה החליטה להגיש כתב אישום נגד תושב בת-ים, שהתעלל באכזריות בכלבו ועורר סערה בכל המדינה. בגלל שחברתו עזבה אותו איים לפגוע קשות בכלבו ושלח אליה את סרטוני ההתעללות

בעקבות דיווח שהתקבל ביום שלישי אודות חשד להתעללות בכלב על ידי בעליו , בבת-ים, החשוד בן ה-35 נעצר בו בלילה, לאחר שפעילי בעלי החיים בהם מישל טיראנו הגיעו לביתו ויחד עם עשרות תושבי המקום צבאו עליו. המשטרה פתחה בחקירה שכללה איסוף ראיות מהיר, גביית תלונות ועדויות.

במסגרת חקירת המשטרה , הוברר כי החשוד איים על בת זוגו לשעבר שיפגע בכלבו כתגובה לפרידתם, מימש את איומו תוך פגיעה חסרת רסן בכלב. החשוד אף שלח לזוגתו לשעבר סרטונים בהם הוא נראה מתעלל בכלבו.

כו כן, הוא מאיים על זוגתו לשעבר שיפגע בעוד בעלי חיים הנמצאים ברשותה.

אתמול בית משפט השלום בתל אביב נעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד, תוך שהוא מביע זעזוע ממעשיו של החשוד.

היום צפויה חטיבת התביעות של המשטרה, להגיש נגד החשוד כתב אישום המייחס לו התעללות בבעל חיים ואיומים נגד בת זוגו לשעבר. בנוסף, תעתור המשטרה לעצור את החשוד עד תום ההליכים נגדו לנוכח מסוכנותו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות