ניוזים חמיםבריאות

"יחד נעבור את הקורונה, יחד נגיע לשנה טובה יותר עם בריאות איתנה"

מרפאות המתפתחות, שירותי החדשנות פורצי הדרך, חשיבות הרפואה המונעת וההתמודדות היומית עם משבר הקורונה – מנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית, ד"ר יעל רייכנברג, מסכמת את שנת תש"פ ומבטיחה להמשיך להעניק את מיטב השירותים הרפואיים גם בתשפ"א

שנת תש"פ הייתה מאתגרת במיוחד למחוז דן-פ"ת בכללית. המחוז, שמעניק שירותים רפואיים לכחצי מיליון מטופלים באזור גוש דן, השומרון וחלקים מהשרון, מקיף עשרות רשויות מקומיות ובהן כאלו מהמגזר החרדי, הערבי והכללי.
בראיון מצולם וחגיגי לרגל ראש השנה תשפ"א, מדברת מנהלת המחוז, ד"ר יעל רייכנברג, על האתגרים שבניהול שירותי רפואה ללקוחות המחוז על רקע משבר הקורונה. בסרטון המצורף, מתייחסת ד"ר רייכנברג למענה הנרחב שמעניקה כללית מאז הגעת המחלה ארצה לפני כשבעה חודשים: הקמת מוקדי דיגום בהם נלקחו עשרות אלפי בדיקות; הקמת חמ"לים למתן מענה ו-ויסות מאומתי הקורונה למלוניות, בתי חולים וטיפולי בית; שדרוג מערך החדשנות הרפואית באופן שיעניק מנעד רחב של שירותי רפואה מרחוק דיגיטליים, חלקם פורצי דרך – וידאו צ'ט, הזמנת תרופות עד הבית, רופאי משפחה ועור אונליין וכיו"ב – ומתן דגש על איתור מוקדם של אוכלוסיות בסיכון לתחלואה.
בנוסף מדברת ד"ר רייכנברג בסרטון על אתגרי השנה הקרובה, במרכזם ההבנה שלצד ההתמודדות עם הקורונה אסור להזניח את שגרת הטיפולים והבדיקות שביכולתן למנוע תחלואה מסוגים אחרים: בדיקות ממוגרפיה, דם סמוי בצואה, איזון מדדי סוכרת וכיו"ב. וכל זאת לצד המשך פיתוח מגוון המרפאות ושירותי הרפואה היועצת לטובת האוכלוסייה הצומחת מיום ליום.
צפו בסרטון המלא

דר יעל רייכנברג , מנהלת מחוז דן פת קופח כלליתדר יעל רייכנברג , מנהלת מחוז דן פת קופח כללית
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות