הרשות לביטחון קהילתי בחיפה מודיעה על סיום ההכנות לחופשת הקיץ של התלמידים

"מדריכי המוגנות של הרשות לביטחון קהילתי בחיפה יתגברו חלק מהגנים הציבוריים בשעות החשיכה ויעמדו שם לטובת בני הנוער המבלים. חשוב שגם ההורים יהיו מעורבים וישמרו על ערנות במהלך חופשת הקיץ" חבר מועצת העיר קיריל קרטניק המשמש כיו"ר הרשות לקליטת עליה ואחראי גם על הרשות לביטחון קהילתי

חופשת הקיץ של תלמידי בתי הספר המתחילה בימים אלו מביאה עימה אושר לילדי העיר אך טומנת בחובה גם סכנות אין ספור.
הרשות לביטחון קהילתי בחיפה פועלת במהלך שנת הלימודים בבתי הספר התיכוניים ברחבי העיר ומבצעת פעילות חינוכית מניעתית בנושאי מניעת אלימות, מניעת שימוש בסמים ואלכוהול ומניעת התנהגויות סיכוניות.
"אנו רוצים להבטיח שתלמידי חיפה ייהנו מחופשת קיץ בטוחה ומהנה" אמר חבר מועצת העיר קיריל קרטניק המשמש כיו"ר הרשות לקליטת עליה ואחראי גם לרשות לביטחון קהילתי.
לקראת היציאה לחופש הגדול עברו בני הנוער סדרת הרצאות מפי בעלי מקצוע שונים המלמדות אותן אודות הסכנות להן הם חשופים בכביש, על כלי הרכב הדו גלגליים, בגנים הציבוריים במהלך הלילה, החופי הים, וברשתות האינטרנט השונות.
מלבד בני הנוער הוזמנו גם הורים להרצאות אודות סכנות הקיץ, על הנכונות של בני הנוער להסתכן באופן אישי ובדגש על הכנות הטמונות ברשתות.
"מדריכי המוגנות של הרשות לביטחון קהילתי בחיפה יתגברו חלק מהגנים הציבוריים בשעות החשיכה ויעמדו שם לטובת בני הנוער המבלים. חשוב שגם ההורים יהיו מעורבים וישמרו על ערנות במהלך חופשת הקיץ" הוסיף קיריל קרטניק.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות