250 תלמידים הלומדים נגינה בפרויקט "בית ספר מנגן" בקריית אתא ציינו עוד סיום של שנה מוצלחת בקונצרט חגיגי

קונצרט סיום של פרויקט "ביה"ס מנגן" בקריית אתא: בפרויקט המוסיקה העירוני משתתפים 250 תלמידים הלומדים נגינה כחלק מתוכנית הלימודים השנתית

בשבוע שעבר נערך קונצרט הסיום של פרויקט "בית ספר מנגן" שמפעיל מרכז המוסיקה העירוני בקריית אתא בבתי הספר הצבי ישראל, גבעת טל , יבנה ושפרינצק עבור תלמידי כיתות ד'-ו'.
הקונצרט נערך במעמד ראש העיר יעקב פרץ, עו"ד עטרה מירב ברגר חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק החינוך ושניר שהם מנכל רשת המתנ"סים.
בקונצרט השתתפו כ-250 תלמידים והוא כלל קטעי נגינה של כל ההרכבים: גיטרות, כלי הנשיפה, כינורות, פסנתר ועוד בקטעי נגינה משותפים ובקטעי סולו.
במסגרת הפרויקט לומדים התלמידים נגינה בקבוצות קטנות, תוך ליווי אישי של כל תלמיד, כחלק אינטגראלי מיום הלימודים הבית ספרי. התלמידים מתנסים בנגינה בכלים תזמורתיים: כלי הנשיפה והקשה (חליל, קלרינט, סקסופון, חצוצרה, קרן יער, בריטון, טרומבון, טובה, תופים) וכלי הקשת (כינור, צ'לו) במטרה לעודד שיפור בהישגיהם הלימודיים והחברתיים. בהמשך הפרוייקט יורחב לבתי ספר נוספים בעיר על מנת לאפשר לכל ילדי העיר המעוניינים בכך ללמוד נגינה ולהעשיר את עולמם התרבותי.
ראש העיר יעקב פרץ בירך את התלמידים ואמר בנאומו: "בית ספר מנגן מנגיש את לימודי הנגינה לילדי העיר בסביבת הלימודים הטבעית שלהם ומאפשר להם לפתח כישורים ויצירתיות. קרית אתא מעניקה מעטפת מוסיקלית תומכת בדמות הקונסרבטוריון העירוני אשר משלים את מסגרות הלימוד ברמות מתקדמות ומאפשר הצטרפות להרכבים מוסיקליים ייצוגיים כאשר בהמשך יכולים התלמידים להמשיך למגמות מוסיקה ולמבחני בגרות עד 15 יח״ל."

 

צילום: עיריית קריית אתא

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות