קרית אתא: פעוט ננעל ברכב בשגגה, מתנדב ידידים חילץ אותו בשלום • "כוחות החירום חיכו שאפתח את הרכב בצורה נקייה וללא נזק לפעוט"

קיבל מוקדן ידידים, אופיר אמסלם, שיחה אודות פעוט כבן שנתיים וחצי שננעל ברכב בשגגה לעיני אימו, במתחם ביג בקרית אתא

אבי פייבלזון – מנהל יומן מתלמדים במוקד צפון שהיה בקרבת המתחם, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ אבי את הפעוט בשלום וללא גרימת נזק לרכב.

אבי מספר: "הייתי באמצע קניות, כשלפתע שמעתי את הצליל המיוחד של קבוצת החירום האיזורית, וראיתי שיש פעוט שננעל ברכב בקרבת מקומי. מיד עזבתי את עגלת הקניות ורצתי לרכבי כדי לצאת לסייע. בהגיעי, נוכחתי לראות את כוחות החירום שחיכו לי שאפתח את הרכב בצורה נקייה וללא נזק. בתוך כדקה פתחתי את הרכב וחילצתי את הפעוט. אימו של הפעוט והנוכחים שהיו במקום הודו לי על מהירות ההגעה והחילוץ. זו תחושה מרגשת לסייע במקרים אלו כל פעם מחדש."

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את המפתח בכל כניסה ויציאה מהרכב לבל יינעל כשהילד בפנים לבדו • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות