סיפורי סבתא- כשדיירות הדיור המוגן בחיפה פוגשות את ילדי הגן בנשר

פרוייקט חדש של רוטרי נשר בשיתוף דיור מוגן אלישע מחיפה הפגיש מידי שבוע סבתות עם ילדי גן דובדבן בעיר נשר בו הן יצרו חיבור בין דורי מרגש

 

השבוע, הסתיים פרוייקט ראשון מסוגו בעיר נשר שהוכיח שגיל, הוא רק מספר. הפרוייקט בהובלת חברי וחברות רוטרי נשר ובשיתוף עם עיריית נשר ומגדלי אלישע בחיפה, הפגיש מידי שבוע סבתות המתגוררות בדיור המוגן, יחד עם ילדי וילדות גן דובדבן בנשר. מטרת הפרוייקט הייתה ליצור קשר בין דורי שיחבר בין ילדי הגן לבין אוכלוסייה מבוגרת שאינה בני ובנות משפחתם.

במהלך הפרוייקט נחשפו הילדים לסיפורי החיים של הסבתות. באמצעותם, הצליחו שתי הקבוצות ליצור חיבור רגשי ומשמעותי שאיפשר לילדי הגן להבין כיצד נראו חיי הילדים במדינת ישראל לפני 70 שנה. הסבתות, ספגו במפגשים את הרוח הצעירה שהביאו איתם הילדים, למדו על שיטות החינוך של הדור החדש ועל תחומי העניין שלהם, והתמלאו בשמחת חיים מכל פגישה.
במפגש הפרידה שנערך השבוע, רגע לפי היציאה לחופש הגדול, לא היה אפשר לעצור את הדמעות. בעקבות ההצלחה הפרוייקט ימשיך גם בשנה הבאה ואף יתרחב לגנים נוספים בעיר.

 

צילום: עיריית נשר

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות