נבחרה מנהלת לבית הספר החדש השש שנתי בנאות אפק בקריית ביאליק

לאחר 60 שנה יפתח משנת הלימודים הבאה תיכון נוסף בקריית ביאליק. השבוע נבחרה מלכי לובטון כמנהלת בית הספר בנאות אפק. עוסקת בחינוך 27 שנים במהלכן כיהנה במספר רב של תפקידים וביניהם:  מנהלת חטיבה עליונה אורט עכו, מנהלת פדגוגית שש שנתית באורט עכו ומנכ״לית רוגוזין בקריית אתא

מלכי לובטון נבחרה למנהלת בית הספר הצומח השש שנתי בנאות אפק בקריית ביאליק, שיפתח את שעריו בשנת הלימודים הקרובה.  מלכי היא תושבת הקריות, בת 52, נשואה לרמי ואמא לשלושה. בעלת תואר ראשון ושני מאוניברסיטת חיפה בחינוך וסוציולוגיה. היא עוסקת בחינוך 27 שנים במהלכן כיהנה במספר רב של תפקידים וביניהם:  מנהלת חטיבה עליונה אורט עכו, מנהלת פדגוגית שש שנתית באורט עכו ומנכ״לית רוגוזין בקריית אתא.

בית הספר בנאות אפק יופעל על ידי רשת אורט, הידועה במוניטין שלה בתחום החינוך, עם דגש על חדשנות, טכנולוגיה ופיתוח יזמות. בית הספר יהיה בית ספר צומח, כאשר כל שנה תתווסף שכבה נוספת, עד שבית הספר יהפוך לבית ספר שש שנתי מכיתה ז' עד י"ב.

ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי: "אני שמח להכריז על מינויה של מלכי לובטון כמנהלת החדשה של בית הספר השש שנתי. מלכי מביאה איתה ניסיון עשיר בתחום החינוך, חזון ברור ותשוקה אמיתית לקידום תלמידים. אני בטוח שהיא תוביל את בית הספר להישגים רבים בעתיד".

מנהל אגף החינוך, עמי ראובן, בירך את מלכי לובטון : "אני נרגש לקבל את מלכי לצוות מנהלי בתי הספר בעיר. מלכי מצטרפת לשדרה ניהולית חינוכית מעולה  ואני בטוח שהיא תהווה תוספת חשובה לצוות שלנו. אני מצפה לעבוד איתה בשיתוף פעולה הדוק  כמו עם שאר המנהלים הנפלאים של קריית ביאליק , כדי לקדם את החינוך בעיר".

"אין ספק שמדובר באירוע היסטורי מנקודת מבט מקומית. לאחר כ- 60 שנה בהן היה בעיר תיכון אחד בלבד, אנו פותחים בית ספר על יסודי נוסף. אני מאמין שבית הספר החדש יהווה מסגרת חינוכית איכותית  שתאפשר לתלמידים למצות את הפוטנציאל שלהם ולהצליח", הוסיף דוקורסקי.

 

 

בתמונה מימין לשמאל: מנכ"ל העירייה, ליאור טרגן, מנהלת בית הספר השש שנתי בנאות אפק, מלכי לובטון, ראש העיר, אלי דוקורסקי ומנהל אגף החינוך, עמי ראובן. צילום: עיריית קריית ביאליק

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות