חוגגים 6 במרכז בריאות הילד של כללית בעמק השלום ביקנעם

צוות מרכז בריאות הילד של כללית בעמק השלום ערך הפנינג בריאות לילדים העולים לכיתה א'

צוות כללית במרכז בריאות הילד בעמק השלום ביקנעם, מחוז חיפה וגליל מערבי בניהולה של ד"ר אורלי בן אור, חגגו יחד עם כ-50 מטופלי המרפאה יום הולדת 6, בהפנינג בריאות, לקראת עלייתם לכיתה א'.

צוות הסיעוד בניהולה של אנה כהן יחד עם צוות אחיות טיפת חלב ביצעו בדיקות התפתחות ובדיקות עיניים לילדים.

חני שטיימנץ דיאטנית קלינית של כללית הסבירה לילדים וההורים על חשיבות התזונה לגדילה וההתפתחות ועל משמעות הכנת כריך בריא לבית הספר. בנוסף, העבירה פעילות של הקופסא המנצחת: הרכבת סנדויץ' מנצח לקופסת האוכל לבית הספר. המשתתפים קיבלו רעיונות להרכבת קופסה מאוזנת תזונתית ובריאה ודף הביתה שעליו יוכלו לתכנן יחד את הארוחה שלוקחים לבית ספר יום יום.

אביטל טל אזולאי שיננית RDH מכללית סמייל הסבירה לילדים על חשיבות בריאות השיניים, אילו מזונות בריאים לגוף ולשיניים. היא העבירה את המידע לילדים דרך סיפור אינטראקטיבי "הסיפור על נבון ובינה" אשר מאגד בתוכו את עולמו הפרטי של הילד. הסיפור מגדיל את הידע ותחושת האחריות שיש לילד על בריאותו ואופן קבלת ההחלטות בנושא.

הליצן הרפואי אלן המקסים העביר פעילות מצחיקה  ומבדרת לילדים ולהורים.

אנה כהן מנהלת הסיעוד במרכז בריאות הילד מסבירה: "באירועים מסוג זה ניתן להעביר לילדים מסר בריאותי בצורה מהנה וכך הוא מופנם טוב יותר בקרב הילדים. יתר על כן, אירועים אלה הם הזדמנות לאתר בעיות רפואיות לפני הכניסה לבית הספר ולטפל בהן מבעוד מועד".

ד"ר אורלי בן אור, מנהלת מרכז בריאות הילד עמק השלום מוסיפה: "אנחנו שמחים לארח אצלנו את ילדי יקנעם, זו הזדמנות נפלאה עבור הילדים לפגוש את צוות המרפאה בנסיבות בלתי פורמליות, ליצור להם חוויה מהנה וכך כשיגיעו למרפאה בעת הצורך לטיפול או בדיקה, הם יחששו פחות וכולם ייהנו משיתוף פעולה מוצלח".

 

דוברות כללית
[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות