מומחה ברפואה דחופה עם ניסיון ניהולי עשיר: ד"ר בני רביב מונה למנהל המחלקה הפנימית והמיון הקהילתי בזבולון

ד"ר בני רביב (48), מונה לתפקיד מנהל המחלקה הפנימית ומיון הקהילתי במרכז הרפואי זבולון של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי. ד"ר רביב המתגורר בנופית, ביצע מספר תפקידים בכירים במערכת הבריאות ביניהם רופא בכיר ברמב"ם, מנהל המחלקה לרפואה דחופה במרכז רפואי לגליל, שם הקים תכנית התמחות ייחודית ברפואה דחופה ובתפקידו האחרון שימש כסגן מנהל המרכז הרפואי כרמל

את לימודי הרפואה סיים ד"ר רביב בבית הספר לרפואה בטכניון, התמחות פנימית והתמחות על ברפואה דחופה ביצע בבי"ח רמב"ם ותואר שני בניהול מערכת בריאות ביצע באוניברסיטת חיפה.

"בחרתי בתחום הרפואה מפני שאני חושב שזהו מקצוע מעניין ודינמי, מתחדש באופן תדיר. המקצוע מאפשר לך לעבוד עם ומול אנשים ולסייע להם להרגיש טוב יותר" אומר ד"ר רביב. "מקצוע הרפואה הדחופה ספציפית הוא תחום רחב מאוד, המעניק לך הכשרה במגוון תחומים ומכשיר אותך להתמודד עם מצבים רבים".

המיון הקהילתי במרכז הרפואי זבולון נמצא בבניין 1, קומה 1 ובו פועל צוות מיומן עם אמצעי בירור וטיפול מתקדמים: עמדות השהיה למעקב, בדיקות, עירויים, בדיקות הדמיה, מעבדה דחופה ואף בית מרקחת.

החל מהשעה 19:00 באותו מתחם שבו פועל המיון הקהילתי ישנו שירות לרפואה דחופה עד 23:00 מידי יום, כולל סופי שבוע וחגים. הצוות הרפואי מורכב ממומחים בתחומי רפואת משפחה, ילדים, פנימית וטראומה ונותן מענה רחב ללקוחות כללית כולל צילומי רנטגן, אק"ג, שרותי מעבדה נרחבים, תפירות, גבס. השירות קרוב לבית ולמטופל והוא חוסך את הזמן הרב שיש בהמתנה בחדר מיון בבית חולים. השירות ניתן מידי יום, כולל שישי וערב חג החל מ-19:00 (שישי מ-12:00) ועד 23:00.

ובשבתות וחגים מ- 12:00-23:00  * הביקור לאחר השעה 19:00 ובסופי שבוע כרוך בהשתתפות עצמית.

ד"ר רביב רואה חשיבות רבה בשילוב רפואה דחופה בקהילה. "שילוב כזה הוא נפלא ומרתק כרופא ומדהים ויעיל למטופלים", הוא מסביר. "הוא חוסך פניות למיונים בבתי החולים, מקל על רופאי המשפחה, מאפשר לך לעשות רפואה טובה עם התמיכה של כל המחלקות סביבך. למעשה, זה מה שמניע אותי, אני מאוד נהנה מהעשייה פה".

"אני מברך את ד"ר רביב על מינויו לתפקיד ובטוח בהצלחתו. לד"ר רביב יש ניסיון ניהולי עשיר וידע נרחב בתחומי הרפואה הפנימית והרפואה הדחופה ואין לי ספק שיקדם את השירות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. למיון בזבולון יתרון גדול בכך שחולק קורת גג אחת עם כל תחומי הרפואה היועצת ומאפשר גישה רב תחומית שמציבה את המטופל/ת במרכז, בשילוב ידיים עם רופא/ת המשפחה ותוך שמירה על הרצף הטיפולי.  בשנה הקרובה נחליף את מכשיר הרנטגן במיון במכשיר דיגיטלי חדש, ונחל בתהליך הרחבת המחלקה שצפויה להכפיל את שטחה.

נמשיך להעניק שרות איכותי ומקצועי בכלל המחלקות במרכז לצד שיפור והתחדשות במבנה למען מטופלי כללית בקריות ובגליל המערבי כולו"  בירך ד"ר אסף הלפרין מנהל המרכז הרפואי זבולון.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות