יחידת קידום הנוער בקריית אתא זכתה בפרס הצטיינות מחוזי על פעילותה

יחידת קידום נוער מצטיינת: מתוך 25 רשויוץ במחוז חיפה והצפון, זכתה יחידת קידום הנוער בקריית אתא בפרס הצטיינות מחוזי על פעילותה

לפני כעשרה ימים התקיים טקס מחוזי של מחלקות קידום נוער בארץ, כאשר מתוך 25 רשויות במחוז זכתה קריית אתא בפרס הצטיינות ומנהלת האגף, גב' ליטל אטס אמון, זכתה בפרס העובדת המצטיינת של המחוז.
יחידת קידום נוער בקריית אתא, פועלת למען בני נוער שנשרו מבית הספר ומונה כ- 60 בני נוער. היחידה פועלת כ"רשת ביטחון" שפורס משרד החינוך ברשויות המקומיות, לטיפול בבני נוער גילאי 14-18 שנשרו ממסגרות החינוך הפורמליות (נשירה גלויה), או המתקשים לתפקד ולהסתגל בתוכה (נשירה סמויה). ביחידה זוכים בני הנוער לליווי וליחס אישי, תוך התאמת תכנית הלימודים לצרכיהם ויכולותיהם, זאת על-מנת לשלבם במגוון התחומים הרלוונטיים לבני גילם .
ליטל אטס אמון מנהלת היחידה: "ההכרה באיכות פעילותה של היחידה היא למעשה הכרה בדרך הייחודית שלנו, הרואה בשאיפה למצוינות ובמחויבות מקצועית ואישית לבני נוער כערך עליון."

 

צילום: עיריית קריית אתא

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות