כ- 10,000 תושבים ואורחי העיר השתתפו בצעדה המסורתית שהתקיימה אתמול בשבת בקריית ביאליק

אתמול, יום שבת בבוקר כ-10 אלף משתתפים לקחו חלק בצעדת קריית ביאליק, זו השנה ה-41. השנה הוקדשה הצעדה להחזרת החטופים ולציון 90 שנה להיווסדה של קריית ביאליק

 

צעדת ביאליק שהפכה למסורת, התקיימה אתמול בשמורת הטבע "עין אפק" זוהי השנה ה- 41 והפעם בסימן 90 שנה להיווסדה של קריית ביאליק ותפילה להחזרת החטופים.

כ- 10,000 תושבי העיר והסביבה הגיעו לאירוע הספורטיבי. המסלול המהנה, הארגון המופתי ומזג האוויר הנוח משכו את אלפי משתתפים. בצעדה לקחו חלק אגודות הספורט, בתי הספר בעיר, תנועות הנוער, מסגרות המתנדבים השונות ומשפחות  תושבים שיכלו לבחור בין המסלול הארוך יותר בן 4.2 קילומטר למטיבי לכת שעובר מסביב ובתוך שמורת הטבע לבין המסלול המגיש בן 0.7 קילומטר שעובר בתוך השמורה. את שמורת "עין אפק" היפהפייה פקדו משפחות רבות, מבוגרים וילדים כאחד, אשר צעדו בנוף קסום ויפיפה, בסמיכות לבריכות הדגים, לאורך צמחיה עשירה ושדות ירוקים.

בנקודת הזינוק פינקו את הצועדים בפירות הדר ובאמצע המסלול הוענקו מדבקות  לכל משתתף. כמו כן, פגשו הצועדים לאורך המסלול בדמויות ופסלים חיים.

בעמדת הסיום  ניגשו המשתפים לדוכן משפחות החטופים והביעו הזדהות ותקווה לחזרתם של כל החטופים.

ברחבת הסיום התקיימו הפעלות וסדנאות מהנות לילדים. בסיום הצעדה הוענקו גביעים לנציגי בתי הספר, אגודות הספורט ותנועות הנוער בעיר שצעדו באופן מאורגן להפליא.

בהנחיית ראש העיר, אלי דוקורסקי, ההשתתפות בצעדה הינה חינם אין כסף.

התושבים ציינו לשבח את הסדר המופתי והתמודדותם של פקחי העירייה עם הסדרי החניה של אלפי כלי הרכב. כמו כן, ארגנה העירייה הסעות מרחבי העיר לנקודת הזינוק ובחזרה בסיום האירוע.

ראש העיר, אלי דוקורסקי בירך את אלפי התושבים שהגיעו לצעדה: " תודה לכל אחד ואחת מכם, שהגיעו להשתתף בצעדה ולהביע הזדהות עם משפחות החטופים. השמחה לראות את אלפי תושבים נהנים בחיק הטבע עם משפחותיהם רק מחזקת את הכאב עמוק של כולנו".
חגי, אבא של מתן אנגרסט, תושב קריית ביאליק החטוף בעזה, הודה לכל המשתתפים שבאו להזדהות עם המשפחה.

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות