טירת כרמל מתחדשת: נפתח קורס התחדשות עירונית לתושבי העיר

ביום שלישי התקיים המפגש הראשון במסגרת קורס בנושא התחדשות עירונית. הקורס, שנפתח במסגרת הכשרות מקצועיות לבעלי דירות, הוא יוזמה של המינהלת להתחדשות עירונית טירת כרמל,

 

במרכז היזמות והחדשנות בטירת כרמל התקיים ביום שלישי המפגש הראשון במסגרת קורס בנושא התחדשות עירונית. הקורס, שנפתח במסגרת הכשרות מקצועיות לבעלי דירות, הוא יוזמה של המינהלת להתחדשות עירונית טירת כרמל, והוא יכלול שלושה מפגשים נוספים שיתקיימו במהלך חודש יוני.

המפגש הראשון עסק בעבודת הנציגות במתחמי פינוי-בינוי, בהנחיית עו"ד גבריאל שגיא, והשתתפו בו מהנדסת העיר, לנה אוסטר; מנהלת מינהלת ההתחדשות העירונית טירת כרמל, סיגל ג'ינו; מנהל תחום חברה במינהלת, עמרי גייגר; ומנהל תחום התכנון במינהלת, ידידיה קולה.

המפגשים הבאים יעסקו במבוא להתחדשות עירונית (4.6.24, מנחה: עו"ד אריאל פלביאן), בהיבטים כלכליים (9.6.24, מנחה: נועם דעבול), ובהיבטים משפטיים וזכויות דיירים (18.6.24, מנחה: עו"ד דנה קניאק). שימו לב: ההרשמה לקורס הנוכחי הסתיימה. בהמשך ייפתח קורס נוסף, אליו ניתן להירשם כבר כעת בטל' 04-7708248, 050-2179200 או במייל omrig@tirat-carmel.muni.il (עמרי גייגר).

*סיגל ג'ינו, מנהלת מינהלת התחדשות עירונית טירת כרמל:* "תחום ההתחדשות העירונית כולל מושגים רבים, שרוב התושבים וגם בעלי מקצוע כאלה ואחרים לא מכירים ולא מבינים את משמעותם. לכן, יצרנו קורס שנועד לשקף בצורה ברורה ומדויקת את התהליכים שהעיר עוברת, על מנת לצמצם את סימני השאלה ולמנוע פגיעה בזכויות הדיירים. שמחנו לראות את ההיענות הרבה מצד התושבים, וכבר יש לנו רשימת המתנה לקורס הבא".

*לנה אוסטר, מהנדסת העיר:* "טירת כרמל עומדת בפני תקופה של שינויים בתחום ההתחדשות העירונית. לכן, מדובר בקורס חשוב המקנה לתושבי העיר כלים להתמודד עם התהליך והשלכותיו".

 

צילום: דוברות עיריית טירת כרמל

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות