הפתעה מרגשת: לידה לא צפויה במרכז רפואי זבולון של כללית

אישה הריונית שהגיעה לבדיקה שגרתית במרכז בריאות האישה בזבולון יצאה מהמרכז עם תינוקת טרייה בידיה

אילנית ביטון, מנהלת צוות האחיות החדשה במרכז בריאות האישה במרכז רפואי זבולון, מחוז חיפה וגליל מערבי עברה כמדי יום יחד עם האחות אדלין מאבריכי בין החדרים במרכז על מנת לבדוק את שלומן של המטופלות. באחד החדרים שכבה אישה מחוברת למוניטור ואילנית ניגשה לבדוק אותה ולקבוע האם ניתן לשחררה הביתה וכשעשתה זאת הבחינה כי האישה עם צירים סדירים וכאבים.

הצוות מיד העביר אותה מיד לחדר עם מיטה ובבדיקה שאילנית ביצעה, ראתה כי האישה על סף לידה פעילה, עם פתיחה של 3 ס"מ. האישה חוברה שוב למוניטור, והצוות הרפואי עקב אחר התקדמות הלידה שהייתה מהירה מהצפוי.

במקביל, אביבה דיין המנהלת האדמיניסטרטיבית הזמינה ניידת מד"א וד"ר ולרי גלפנד, מומחה ברפואת נשים ממיון נשים והאחות אופירה יעקובוביץ הכינו את ערכת הלידה ויחד עם האחות אילנית התכוננו לילד את האישה בחדר הטיפולים.

בזמן ההמתנה למד"א, האחות מורן כהן ממן ביצעה ליולדת עיסויים בגב התחתון על מנת להקל על כאבה כאשר הבעל המסור נותר לצד אשתו ותמך בה לאורך כל התהליך.

כאשר הגיעה ניידת מד"א לא נותר להם אלא להמתין עד שהתינוקת תיוולד ותוך מספר דקות תינוקת מתוקה ובריאה יצאה לאוויר העולם. אילנית חתכה את חבל הטבור, ניקתה אותה והניחה אותה על האם המאושרת ומד"א פינו את האם והבת להמשך טיפול בבית החולים.

הזוג הנרגש הביע תודה עמוקה לצוות הרפואי המסור על עזרתם ותמיכתם לאורך  הלידה, שהתרחשה בהפתעה ובאופן בלתי צפוי בין כתלי המרפאה.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות