בתום חקירה של שוטרי המחוז הצפוני, כתב אישום נגד סגן קב"ט במלון המאכלס מפונים שגנב עשרות אלפי שקלים מחדרי המפונים

בחודש האחרון התקבלו במשטרת המחוז הצפוני מספר תלונות ממפונים המתגוררים במלון באזור הכנרת על כך שבבדיקה שבצעו בכספות חדריהם זיהו כי נגנבו להם עשרות אלפי שקלים

עם פתיחת החקירה שנוהלה בשיתוף פעולה עם צוות האבטחה במלון עלה החשד כי סגן הקב"ט של המלון עומד מאחורי הגניבות ובעת הפיכת החקירה לגלויה נעצר העובד, בן 33 תושב היישוב סאג'ור.

מחומר החקירה עולה כי הנאשם ניצל את הכרותו עם המפונים הנמצאים במלון על מנת להבין את הרגלי חייהם וכך ידע מתי אינם נמצאים במלון. כאשר המפונים עזבו את חדרם נכנס הנאשם לחדר בעזרת מפתח מכני הנמצא אצל צוות האבטחה ובעזרת מכשיר הקיים ברשות הצוות פתח את הכספות וגנב עשרות אלפי שקלים.

עם גילוי המקרה הראשון, כאשר עלה החשד לגניבה שבוצעה על ידי הנאשם, הוא החזיר את הכסף ומסר אותו למנהליו תוך שהוא חושב שמקרים נוספים לא יחשפו.

עם סיום שלב החקירה הגישה יחידת התביעות של המחוז הצפוני כתב אישום עם בקשה למעצר הנאשם עד תום ההליכים בבית משפט השלום בטבריה.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות