העיר נשר נבחרה להשתתף בתוכנית היוקרתית בעולם למנהיגות עירונית

ראש עיריית נשר, רועי לוי, ביחד עם 2 אנשי מקצוע מהרשות, נבחרו להשתתף בתכנית היוקרתית למנהיגות עירונית במרכז בלומברג-סגול למנהיגות עירונית באוניברסיטת תל אביב

מרכז בלומברג-סגול למנהיגות עירונית באוניברסיטת תל אביב, שנוסד על ידי המיליארדר היהודי מייקל בלומברג, ביחד עם משפחת סגול הפילנתרופית הישראלית, פותח מחזור נוסף של התכנית היוקרתית למנהיגות עירונית היוקרתית בעולם, בה נבחר להשתתף ראש העיר, רועי לוי, ביחד עם 2 אנשי מקצוע מהרשות.
המלחמה הוכיחה ש'ביחד ננצח' איננה סיסמה חלולה אלא עוצמתה הגדולה ביותר של מדינת ישראל. מעבר לחיילי המילואים והמתנדבים שהתייצבו בהמוניהם, הראשונים לאחוז בהגה מיד עם פרוץ המלחמה היו רשויות השלטון המקומי אשר בזכות הקשר עם תושביהם ובשילוב המערכים הנכונים שנבנו בשגרה הצליחו לייצב ולנהל את המצב הכאוטי, הן בכוחות עצמם והן בשיתוף יוזמות אזרחיות.
מרכז בלומברג-סגול בחרו השנהב-20 ראשי ערים בלבד מכל הארץ, מנהיגות ומנהיגים המשקפים את הפסיפס של החברה הישראלית. המטרה- לתמוך בראשי הרשויות למתן השירותים הטובים ביותר לתושבים שלהם לשיפור איכות החיים של אזרחי מדינת ישראל.
התכנית תימשך כחצי שנה ותעסוק בהקניית מיומנויות ניהול מתקדמות שיועברו על ידי מיטב המרצים בארץ ויתמקדו, בין השאר, במנהיגות, ניהול צוותים, ניהול משא ומתן, קבלת החלטות מבוססות נתונים, חדשנות בעולם המוניציפלי, ניהול משברי סייבר ועוד. התכנית משלבת הקניית ידע לצד כישורים פרקטיים המותאמים לעולם המוניציפלי וכן מקדמת רישות מקצועי בין ראשי הרשויות והמנהלים שלהם על ידי הקבוצה המגוונת ובאמצעות סטנדרט עבודה מקצועי בין-לאומי.
ראש העיר, רועי לוי: "אבקש להודות למר יוסי סגול ומייק בלומברג על הבעת האמון בי, אך לא רק בי- על הבעת האמון בשלטון מקומי ככלי איכותי לניהול חיי התושבים. כפי שהוכח מספר פעמים בשנים האחרונות, גם במשבר הקורונה וגם במלחמת חרבות ברזל, השלטון המקומי נתפס כאמין, מנהיגותי ויעיל בניהול ובעיקר במשבר. אני שמח שנפלה בחלקי הזכות להכלל בתוכנית לשפר את יכולותי ולהמשיך להצעיד את נשר לעבר פיתוח חסר תקדים, בתעסוקה, במגורים ובעסקים."
איש העסקים והפילנתרופ יוסי סגול, מקים המרכז אמר "שותפי, מייק בלומברג, ואנכי מחויבים לעתיד השלטון המקומי והמנהיגות במדינת ישראל. אנו שמחים לקבל את 20 ראשי הערים החדשים לתוכנית המנהיגות במרכז בלומברג-סגול למנהיגות עירונית." סגול הוסיף "דווקא בשעה זו, כאשר מדינת ישראל מתמודדת עם אתגרים אדירים, חיזוק השלטון המקומי וראשי הערים הוא הכרחי ונחוץ. אנו מחויבים להמשיך ולהעצים את ראשי השלטון המקומי גם בעתיד."
התכנית מתקיימת במסגרת הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל-אביב בהובלת פרופ' משה צבירן, ראש מרכז בלומברג סגול למנהיגות עירונית ולשעבר דיקאן הפקולטה, ובניהולה של גב' אדית בר מנכ"לית המרכז. התכנית מתבצעת בשיתוף הדוק עם תכנית בלומברג-הרווארד – תכנית-האֵם שנוסדה על ידי קרן הפילנתרופיה העולמית של מייקל בלומברג ואוניברסיטת הרווארד.

 

צילום: עיריית נשר

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות