בשנת הלימודים הקרובה יפתח את שעריו בית ספר חדש צומח בשכונת נאות אפק בקריית ביאליק

בשנת הלימודים הבאה ייפתח בשכונת נאות אפק בקריית ביאליק בית ספר חדש צומח. במצבו הסופי בית הספר יכלול 48 כיתות לימוד, מגרשי קט רגל וכדורסל ואולם ספורט בעל כ- 600 מקומות לצופים

בית ספר חדש ייפתח בשכונת נאות אפק בקריית ביאליק. בית הספר יפתח את שעריו בשנת הלימודים הקרובה ויהיה בית ספר צומח אשר יקלוט תלמידים מכיתה ז'. כל שנה תתווסף שכבה נוספת עד שיצמח לשש שנתי מכיתה ז' עד י"ב.

במצבו הסופי בית הספר יכלול 48 כיתות לימוד, מגרשי קט רגל וכדורסל ואולם ספורט בעל כ- 600 מקומות לצופים. כבר בשנת הלימודים הקרובה יעמדו לרשות התלמידים אולם הספורט ומגרשי הספורט.

רשת אורט ישראל, הידועה במוניטין ובניסיון הרב שלה בתחום החינוך, במיוחד בדגש על חדשנות, טכנולוגיה ופיתוח יזמות, זכתה במכרז להפעלת בית הספר החדש. בכך תצרף הרשת את בית הספר הצומח לבית הספר אורט קריית ביאליק, ספינת הדגל של רשת אורט ישראל. במשך עשרות שנים היה בית הספר אורט קריית ביאליק התיכון היחיד בעיר וכעת מצטרף אליו בית הספר החדש בנאות אפק.

ראש העיר, אלי דוקורסקי, ציין: "אני בטוח שרשת אורט תספק לתלמידי בית הספר החדש חינוך איכותי ומקצועי כפי שניתן לאורך שנים באורט קריית ביאליק".

כמו כן, נחתם הסכם שיתוף פעולה ייחודי עם בית הספר רימון, בית ספר גבוה למוזיקה. במסגרת ההסכם, תפתח בבית הספר החדש בנאות אפק מגמת מוזיקה שתתבסס על גישתו הייחודית של רימון, המשלבת מצוינות מוזיקלית עם פיתוח אישי וחברתי.

במגמת המוזיקה יושם דגש על פיתוח כישורי הנגינה של תלמידיו, לצד טיפוח יצירתיות, ביטוי עצמי ופיתוח אישי. שיתוף הפעולה עם רימון יאפשר לתלמידי בית הספר החדש בקריית ביאליק ליהנות מהזדמנויות ייחודיות בתחום המוזיקה ולהגשים את חלומותיהם המוזיקליים.

"אני משוכנע שבית הספר החדש יהווה מסגרת חינוכית איכותית שתאפשר לתלמידים למצות את הפוטנציאל שלהם ולהצליח", הוסיף דוקורסקי.

 

צילום: יניב אזולאי

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות