עיריית קריית ביאליק בוחנת את האפשרות לעבור ל-5 ימי לימודים בחטיבות הביניים ובחטיבה העליונה

בהמשך לפניית הנהלות בתי הספר וועדי ההורים בבתי הספר בקריית ביאליק, העירייה בוחנת את האפשרות לעבור ל-5 ימי לימודים בשבוע בחטיבות הביניים ובחטיבה העליונה

 

עיריית קריית ביאליק בוחנת את האפשרות לעבור ל-5 ימי לימודים בשבוע בחטיבות הביניים ובחטיבה העליונה. הבחינה נעשית בהמשך לפניית הנהלות בתי הספר וועדי ההורים, אשר הביעו עניין בנושא.

"אנו מודעים לכך שמעבר ל-5 ימי לימודים יכול להשפיע באופן משמעותי על חיי התלמידים, משפחותיהם ומערכת החינוך כולה", אמר ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, "לכן, חשוב לנו לבצע בחינה מעמיקה של הנושא, תוך שיתוף פעולה נרחב עם כל הגורמים הרלוונטיים ושיתוף הציבור ".

דוקורסקי אף מינה  ועדה מקצועית שתבחן את הנושא שבראשה תעמוד חברת מועצת העיר, בת אל לוף. הועדה תבחן את ההיבטים בעד ונגד ההחלטה. המעבר ל – 5 ימי לימודים יאפשר לייצר זמן איכות משפחתי, דבר החשוב להתפתחותם הרגשית והחברתית של הילדים. המעבר יגרום להארכת יום לימודים, מה שיוביל ללמידה רציפה ומשמעותית יותר. מבחינת מערכת השעות, ניתן יהיה לבנות מערכת מאוזנת יותר בכיתות,  תוך התחשבות בצרכים של כל התלמידים. צוותי המחנכים וההנהלה יהיו זמינים לתלמידים לאורך כל השבוע, דבר שיכול לתרום לתחושת ביטחון ולשיפור הקשר בין הצוות לתלמידים. כמו כן,  יום נוסף של מנוחה יאפשר לתלמידים להפחית לחצים, להתרענן ולחזור לכיתה עם מוטיבציה גבוהה יותר ללמידה.

כחלק מהבחינה, יתבצע סקר בקרב הורי תלמידי בתי הספר. הסקר נועד לאסוף מידע על עמדתם של ההורים לגבי הנושא, ועל הציפיות שלהם מהמעבר ל-5 ימי לימודים.

"אנו מאמינים ששיתוף הציבור בהחלטה זו הוא חיוני", אמר דוקורסקי. "הסקר יאפשר לנו לקבל תמונה רחבה יותר של דעת הקהל, ולשקול את כל ההיבטים של הנושא לפני קבלת החלטה".

לאחר בדיקת כל ההיבטים בעד ונגד, ועדת החינוך של העירייה תקבל את ההחלטה הסופית לגבי המעבר ל-5 ימי לימודים.

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות