יחידת סע"ר טירת כרמל עברה הכשרה וקיימה תרגיל המדמה חילוץ מאתר הרס

בטירת כרמל ממשיכים להתכונן לכל תרחיש והפעם: יחידת הסע"ר (סיוע עצמי ראשוני) העירונית של טירת כרמל קיימה בשבוע שעבר קורס הכשרה למתנדבים חדשים. מטרת הקורס היתה להכשיר את המצטרפים ליחידה להתמודדות אקטיבית עם אירוע הרס, ובעיקר עם רעידת אדמה

 

יחידת הסע"ר (סיוע עצמי ראשוני) העירונית של טירת כרמל קיימה בשבוע שעבר קורס הכשרה למתנדבים חדשים. מטרת הקורס היתה להכשיר את המצטרפים ליחידה להתמודדות אקטיבית עם אירוע הרס, ובעיקר עם רעידת אדמה, בשעות הראשונות ועד להגעת כוחות מקצועיים.

הקורס ארך שלושה ימים, וכלל יומיים של הכשרה עיונית במרכז הנוער, שעסקו באירועי הרס, רעידות אדמה, ירי טילים ורקטות, כיבוי אש וחומרים מסוכנים, חילוץ והגשת עזרה ראשונה. ביום השלישי דימו חברי יחידת סע"ר פעילות וחילוץ באתר הרס במפרץ חיפה, ולמדו על סוגי הכלים השונים, שבעזרתם ניתן לפנות קירות במשקל עשרות טונות שקרסו ולהגיע כמה שיותר מהר ללכודים ולהציל חיים.

ההכשרה הועברה על ידי מדריכים מקצועיים של חברת מגן, הפועלים מטעם פיקוד העורף ובשיתוף פעולה הדוק עם צה"ל ועיריית טירת כרמל בשגרה ובחירום.

כזכור, בחודש שעבר מונה יאיר ברזני כמפקדה החדש של יחידת הסע"ר העירונית. בשבועות האחרונים הצטרפו ליחידה כ-30 מתושבות ותושבי העיר, שיהוו מעתה מכפיל כוח משמעותי בסיוע לקהילה בעת חירום.

*אתי כהן, רכזת התנדבות עירונית בחירום:* "אני מודה מקרב לב לכל חברי היחידה, הוותיקים והחדשים. התרחבות השורות בשבועות האחרונים מעידה על רוח התגייסות והתנדבות מרשימה של תושבות ותושבי העיר. ההכשרה שעברנו תרמה לשיתוף הפעולה בין כלל הגורמים, העובדים והמתנדבים, והיא תסייע בתפקוד היחידה בזמן חירום".

להצטרפות ליחידת סע"ר טירת כרמל: אתי כהן, טל' 050-6938840

 

צילומים: בני פיין, דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות