פקח אגף האכיפה של עיריית חיפה סייע להשיב תכשיטים בשווי עשרות אלפי שקלים לבעליהם

קצין המבצעים באגף האכיפה העירוני בחיפה וקצין משטרה מתחנת חיפה שמעו על בני זוג שאיבדו קלמר בוואדי ניסנס ובו תכשיטים בשווי עשרות אלפי שקלים. הם איתרו את האדם שגנב את התכשיטים ואילצו אותו להחזיר אותם

 

ביום שישי האחרון, במהלך משמרת הצהריים, קיבלו קלוד ג'ובראן – קצין המבצעים באגף האכיפה העירוני וקצין משטרה מתחנת חיפה, שהיו באותה עת במשמרת בניידת משולבת, ידיעה מודיעינית אודות בני זוג, אשר בילו בשכונת ואדי ניסנאס, כאשר לפתע הבחינו, כי הקלמר שהיה ברשותם ואשר הכיל תכשיטי זהב ויהלומים בשווי עשרות אלפי שקלים, אבד להם.

לאחר שקיבלו מידע אודות אדם הנחשד במציאת הקלמר ובגניבתו, מיהרו הפקח וקצין המשטרה להגיע אל החשוד בעבירה. בתחילת השיחה הכחיש החשוד כי מצא את הקלמר, אולם לאחר שהוצגו בפניו הוכחות לכך והובהר לו, כי אם לא ימסור את הקלמר, יעוכב לחקירה, שינה החשוד את גרסתו והוביל את חוקריו אל המקום בו החביא את הקלמר היקר.

לאחר שעודכנו בדבר מציאת האבידה, הגיעו בני הזוג אל תחנת המשטרה, שם זכו לקבל בחזרה את רכושם, ובטרם עזבו את התחנה הודו מקרב ליבם לקלוד ולקצין המשטרה על עבודתם המקצועית והבלתי מתפשרת, אשר הובילה לבסוף להשבת האבידה.

 

בתמונה: פקח העירייה קלוד ג'ובראן וקציני תחנת חיפה משיבים את הקלמר האבוד לבעליו.
צילום: דוברות עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות