עיריית חיפה משקמת שישה מגרשי ספורט בעיר בהשקעה של כ-1.5 מיליון ₪

המחלקה לגנים של האגף לשיפור פני העיר בעיריית חיפה סיימה בימים האחרונים לבצע עבודות לשיקום שישה מגרשי ספורט ברחבי העיר

ברחוב אהרון רוזנפלד שבשכונת בת גלים הסתיימו עבודות לשיקום מגרש הכדורסל שברחוב. העבודות, שנמשכו כשבוע ימים, כללו חידוש של משטח המגרש וצביעתו מחדש, תוך שימוש באלמנטים גרפיים, המדמים גלי-ים ושימוש בגוונים שונים של כחול. כמו כן הותקנו במגרש רשתות שערים וסלים חדשים.

ברחוב גורדון, הסמוך למרכז זיו וברחוב רענן שבשכונת כבביר, הסתיימו עבודות לחידוש מגרשי הכדורסל בהם, אשר כללו חידוש של המשטח, החלפת הסלים והשערים וצביעתם מחדש.

בגן אחווה שבשכונת ואדי ניסנאס הסתיימו עבודות לחידוש הדשא הסינטטי במגרש הספורט והקמת פארק נינג'ה חדש, לרווחת ילדי השכונה, הכולל מגוון מתקני פעילות אתגרית לכל הגילאים.

בגן חי"ל בשכונת בת-גלים הוחלף משטח הדשא הסינטטי במשטח איכותי, המותאם למשחקי כדורגל.

ברחוב אז"ר שבשכונת נווה-שאנן יסתיימו בקרוב עבודות הוליסטיות לשיקום מגרש הספורט, הממוקם בסמוך ל"גבעת השבשבת". העבודות כללו בניית קירות תומכים, חידוש המשטח וצביעתו מחדש בגוונים צבעוניים, חידוש הטריבונות, התקנת פנסי תאורה חדשים וגידור היקפי וכן התקנת שערים וסלים חדשים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות