ממשיכים לחזק את ביטחון התושבים: הוצגו יעדי השיטור העירוני בטירת כרמל לשנת 2024

ועדת האכיפה העירונית בטירת כרמל התכנסה וקבעה שלושה יעדים מרכזיים לשנה הקרובה: אכיפת עבירות תנועה בצירים המרכזיים, מניעת עבירות ונדליזם בגנים הציבוריים, ואכיפת עבירות אופניים חשמליים וקורקינטים

 

ועדת האכיפה של עיריית טירת כרמל התכנסה הבוקר (ראשון) לדיון בתוכנית וביעדי עבודת השיטור העירוני לשנת 2024.

בוועדה השתתפו ראש ראש העיר, אריה טל; מ"מ מנכ"ל העירייה, עו"ד משה אליק; מפקד תחנת משטרת טירת כרמל, סנ"צ ארז לחמיש; מנהל אגף הביטחון, יואב בלס; מנהל יחידת האכיפה, אמיר שילו; מפקד יחידת השיטור העירוני, פקד אופיר אליתים וסגניתו, רס"ב יערית איס-מזרחי; מנהל מדור הפיקוח, עדי ליבנה; מנהלת החינוך העל-יסודי באגף החינוך, אירית זליג; מנהלת התוכנית היישובית, הרשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול, ביטחון קהילתי טירת כרמל, ליאת קלאורה; מנהלת תחום הנוער, חני קוז'וקרו; מנהלת יחידת הבריאות העירונית, דפנה חכמו; ורכזת סיירת ההורים, אסתר אטיאס.

במפגש הוצגו היעדים לשנת 2023 ונתוני האכיפה בתחומים השונים ולאחר מכן היעדים לשנת 2024, הכוללים שלושה נושאים מרכזיים: הגברת אכיפת אירועי תנועה בצירים המרכזיים, רח' הרצל ורח' ז'בוטינסקי; מניעת עבירות ונדליזם בגנים ובפארקים הציבוריים; והגברת האכיפה על עבירות אופניים חשמליים וקורקינטים. יצוין כי במסגרת מודל יחידות מצטיינות לשנת 2023, אחד הקריטריונים העיקריים של המשטרה הוא עמידה ביעדים שהציב ראש העיר, תוך קשב רב לתושבים ולבעיות העולות באופן שכיח.

המשתתפים בפגישה ציינו את שיתוף הפעולה הפורה בין העירייה למשטרה ואת התוכניות הייחודיות הפועלות בעיר, בהן סיירת ההורים, מרכז הגישור הקהילתי, שיתוף הפעולה עם בתי הספר ועוד.

ראש העיר, אריה טל: "שיתוף הפעולה שלנו עם המשטרה מניב תוצאות, הן מבחינת צמצום משמעותי של אירועי הפשיעה והן מבחינת הגברת תחושת הביטחון האישי של התושבים. אנו פועלים לצד כל הגורמים במדיניות של אפס סובלנות כלפי פגיעה בסדר הציבורי ובביטחון התושבים, וכך נמשיך גם בשנה הקרובה. אני מודה לשיטור העירוני על עבודת הקודש ולמשטרת טירת כרמל על עשייה יומיומית למען העיר ותושביה".

מפקד תחנת טירת כרמל, סנ"צ ארז לחמיש: "אני מברך על שיתוף הפעולה המדהים שיש לנו עם הרשות המקומית והנהלת העירייה, איתם אנחנו פועלים בתיאום מלא בכל התחומים. זה לא מובן מאליו, ואין ספק שמדובר במערכת יחסים שמניבה תוצאות חיוביות שגם נראות ומורגשות בשטח".

 

צילום: דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות