בוקר הדלקת נרות במועדון הגמלאים בקרית ביאליק

"שהשנה הזו תהיה מלאה בניסים ונפלאות, אור גדול ושמחה שימלאו את הלב כל השנה, והלוואי וחג החנוכה הזה יביא איתו ברכה ואור גדול. והלוואי וכל החיילים יחזרו הביתה בשלום וכל החטופות והחטופים יחזרו לביתם בריאים בגופם ובנפשם"בירך משה מזרחי, יו"ר ההסתדרות מרחב חיפה

שה מזרחי – יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה הדליק נר חמישי של חנוכה בהשתתפות הגמלאיות והגמלאים היקרים במועדון הגמלאים קרית ביאליק.

משה מזרחי איחל להם "שהשנה הזו תהיה מלאה בניסים ונפלאות, אור גדול ושמחה שימלאו את הלב כל השנה, והלוואי וחג החנוכה הזה יביא איתו ברכה ואור גדול. והלוואי וכל החיילים יחזרו הביתה בשלום וכל החטופות והחטופים יחזרו לביתם בריאים בגופם ובנפשם".

מזרחי הודה לפנינה נאווי – יו"ר הגמלאים במרחב חיפה, לסמדר רואש- רכזת הגימלאים במרחב, ולאבי חביה – מנהל מועדון הגמלאים קרית ביאליק, על הנתינה, העזרה, ושיתוף הפעולה.
עוד הוסיף משה מזרחי והודה מכל הלב לכל המתנדבים והמתנדבות.

פנינה נאוי איחלה לכולם חג חנוכה שמח ומבורך. "מי ייתן ושבויינו יחזרו במהרה בריאים ושלמים. אני מברכת את המתנדבים בעם, באירגוני החסד העושים מלאכתם באמונה ומסיימת ברפואה שלמה לכל הפצועים".

סמדר רואש- איחלה "שיהיה חג חנוכה שמח לכם ולבני משפחתכם, חג מלא באור שמחה ואהבה".

אבי חביה- איחל את כל הטוב בעולם "שנדע בשורות טובות, חג אורים שמח לכולם".

משה מזרחי סיים בשירי חנוכה לאור הנרות הדלוקים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות