חיסון הפלומיסט כנגד השפעת זמין, תגיעו לחסן את הילדים

לאור ריבוי הביקוש של הורים לחסן את ילדיהם נגד השפעת, הגיעו חיסוני פלומיסט נוספים למרפאות כללית במחוז חיפה וגליל מערבי

"חיסון השפעת הוכח בכל העולם כיעיל, הוא מפחית תחלואה בקרב הילדים, הם אינם מדביקים בני משפחה אחרים והחשוב מכל: פחות אנטיביוטיקה לטיפול בסיבוכי המחלה ומניעת אשפוזים" מסבירה רינת בסל מנהלת הסיעוד של מחוז חיפה וגליל מערבי.

בכללית חיסון הפלומיסט הוא חיסון בתרסיס המיועד לילדים מעל גיל שנתיים. הורים לילדים החוששים לקבל זריקה עלולים להימנע מלחסן את הילדים נגד השפעת, לכן חיסון הפלומיסט הוא פתרון טוב משום שמגיע בתרסיס ולא בזריקה. החוויה זכורה לילד לטובה וכך יסכים לשתף פעולה ולהגיע גם שנה הבאה לקבל חיסון.

"חיסון הפלומיסט הינו תכשיר חיסון המבוסס על נגיף שפעת מוחלש, המכיל 4 זנים נגד השפעת. החיסון אינו גורם למחלת השפעת ואם מתפתחת לילד מחלה לאחר החיסון ככל הנראה, ההדבקה בשפעת הייתה בסמוך לקבלת החיסון" מסכמת רינת בסל.

החיסון ניתן במרפאות הילדים ברחבי המחוז, תיאום תור מראש באמצעות אתר כללית, אפליקציה ומוקד 2700*

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות