מיום ראשון הקרוב: עיריית טירת כרמל חוזרת לאכיפת חניה כבשגרה

החל ביום ראשון הקרוב (3.12) תבוצע על ידי העירייה אכיפה שגרתית ומלאה של חניה וגביית תשלום בכל רחבי העיר. תושבי הדרום והצפון שפונו לטירת כרמל זכאים לתווי חניה בחינם לשלושה חודשים, ויוכלו להחנות בכחול-לבן ללא עלות

 

החל מיום ראשון, 3 בדצמבר 2023, תבוצע על ידי עיריית טירת כרמל אכיפה שגרתית ומלאה של חניה בכל רחבי העיר, וגביית תשלום – הן בחניות מוסדרות, לרבות בכחול-לבן ותו אזורי, לצד עבירות חניה המסכנות חיים. במקביל, לתושבי הדרום והצפון שפונו לטירת כרמל תעניק העירייה תווי חניה בחינם לשלושה חודשים, אותם ניתן לקבל במשרדי החניה (רח' ששת הימים 1, בניין סי טאוור).

כמו כן, תחודש אכיפת איסור השלכת גרוטאות ומכוניות נטושות, במטרה להסיר מפגעים וסכנות ולצמצם את מצוקת החניות.

כזכור, עם תחילת מלחמת "חרבות ברזל" בחודש שעבר איפשרה עיריית טירת כרמל חניה בחינם במקומות המוסדרים ובכחול-לבן בעיר, בכפוף לאילוצי ביטחון.

בעירייה מציינים: "אנו קוראים לציבור הנהגים והנהגות להקפיד להחנות את רכביהם בהתאם להנחיות והוראות התימרור, ולאפשר תנועה חלקה, הנאה מהמרחב הציבורי וביטחון למשתמשי הדרך".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות