מנכ"ל משרד הפנים הגיע לחוף הכרמל והתרשם וציין לשבח את קליטת המפונים בישובי המועצה השונים

"קליטת המפונים בחוף הכרמל מרשימה מאוד ומחממת את הלב", כך אמר מנכ"ל משרד הפנים, רונן פרץ, שהגיע עם צוותו לביקור במועצת חוף הכרמל ונפגש עם מפונים בקיבוץ נחשולים, ביקור בחמ"ל עין איילה וגם באחד מבתי-הספר החדשים שנבנו במועצה עבור המפונים

 

מנכ"ל משרד הפנים, רונן פרץ, הגיע עם צוותו לביקור במועצה, אשר כלל מפגש עם מפונים בקיבוץ נחשולים, ביקור בחמ"ל עין איילה וגם באחד מבתי-הספר החדשים שנבנו במועצה עבור המפונים. "קליטת המפונים בחוף הכרמל מרשימה מאוד ומחממת את הלב. משרד הפנים ימשיך לתמוך ולתת לרשות את כל הכלים הנדרשים, כדי שתוכל לספק את המענה הטוב ביותר".

לפני היציאה אל השטח, התקיימה פגישת עבודה משותפת עם הנהלת המועצה, במסגרתה נידונו הן הנושאים השוטפים לטיפול, כמו תקציב חופי הים ותקציב היישובים הגדולים (סמי עירוניים) במועצה, והן הנושאים שצפו ועלו מאז תחילת מלחמת 'חרבות ברזל', כמו שיפוי ליישובים שקולטים מפונים, תקן ותיקצוב לקב"ט עבור היישוב עתלית ועוד.

לאחר הפגישה החל הסיור באתר בו מוקם בימים אלה אחד משני בתי-הספר החדשים שמוקמים בחוף הכרמל בימים אלה, עבור תלמידות ותלמידים ממועצה אזורית חוף אשקלון. בסיום הביקור בבית-הספר ביקרו המנכ"ל וצוותו בחמ"ל של היישוב עין איילה, שם נפגשו עם הנהגת היישוב בהובלתו של יושב ראש הוועד המקומי, דן דישבק , על מנת לעמוד מקרוב על היערכותם של הנהגות היישובים וצוותי הצח"י לאורך השנים האחרונות בכלל ובמלחמת 'חרבות ברזל' בפרט. הביקור הסתיים במפגש עם משפחות המפונים המתארחות בקיבוץ נחשולים, כבר מאז 7 באוקטובר.

 

צילום: מועצת חוף כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות