יונה יהב: חיפה תכרות ברית ערים תאומות עם שדרות וישובי עוטף עזה

ראש העיר חיפה לשעבר יונה יהב הודיע על כוונתו לכרות ברית ערים תאומות בין חיפה, שדרות והמועצות האזוריות שער הנגב וחבל אשכול

יהב: "בכוונתי לדאוג שכל ילד חיפאי יבקר בישובי עוטף עזה וילמד על מגני הארץ שלנו בערים, בקיבוצים ובמושבים. סיפור התיישבותם בחבל הארץ הזה, גבורתם ועמידתם במתקפת הטרור של ה-7 באוקטובר, והשליחות שהם רואים בנוכחותם שם גם לאחר המלחמה הם שיעור לאזרחות מופת שיש ללמוד ממנו".

יהב, המתמודד לראשות עיריית חיפה, זוכר ומוקיר את עמידתם של ראשי הרשויות בדרום ובישובי העוטף לצידה של חיפה בימי מלחמת לבנון השניה. "הערבות ההדדית והסולידריות החברתית שגילו כלפי החיפאים לא תסולא בפז ולא תישכח. בשם החברות העמוקה בינינו, בשם הישראליות – נכרות ברית ורעות בינינו".

יהב הודיע לאחרונה על כוונתו ללמד שיעורי אזרחות בבתי הספר התיכוניים בחיפה. "אנחנו עומדים בפני שנים גורליות לעיצוב דמותה של המדינה, וחשוב שאת שיעורי האזרחות יוביל ראש העיר", אמר יהב, "יש חשיבות גדולה לכך שכל ילד יכיר את הערכים הציוניים שעליהם ישראל הוקמה, ובפרט בימים אלה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות