החלוצה מבין ערי ישראל: בקריית מוצקין הוקמה סיירת הסברה בינלאומית שמורכבת מאנשי דיגיטל, יזמים, משפיענים, אמנים ואנשי חינוך שנלחמים ונושאים בגאון את הנרטיב הישראלי בזירות הלחימה ברשתות החברתיות

השבוע התקיים מפגש ייחודי וחלוצי תוך שיתוף פעולה פורה של מוצקין דיגיטל ומחלקת צעירים וקהילה

מנהל מוצקין דיגיטל, הראל פלג, שבתחילת הלחימה שוחח עם ראש העיר, חיים צורי וקיבל ממנו השראה לגבש קבוצה איכותית של אנשי מקצוע צעירים שיובילו את המסרים של ישראל בזמן המלחמה באתגר המלחמתי ברשתות החברתיות. היוזמה לא איחרה להגיע. למעלה מ- 20 צעירים מוצקינאים, משפיענים ופעילים ברשתות חברתיות שונות שנפגשו ללמידה על הסברה בינלאומית. בין היתר שוחחו עם האלוף במילואים נועם תיכון- לשעבר מפקד הגיס הצפוני, שקד בנפשי- מובילת מחאת הקמפוסים ברחבי העולם, אסתי לריח- מומחית לינקדאין, על כזירת מלחמה, יאיר גולן- סגן הרמטכל לשעבר על איך מנצחים בקרב התודעה, אורטל פלדמן-יוצרת תוכן מובילה על ניהול קרב בווצסאפ, ד"ר לאה גנור- על חזית ההסברה הבינלאומית ויובל דניאל אשת תוכן ובוגרת דובר צה"ל על איך מלחמה בקבוצות וואטסאפ.

היוצרת והזמרת ענבר ברנטור שלוקחת חלק בסיירת ההסברה כבר סיפרה שהיא עובדת על שיר שינציח את חייהם של הנרצחים ביישובי העוטף והיא בקשר עם משפחה שהכירה וכואבת את סיפורה הקשה.

מנהל מוצקין דיגיטל, הראל פלג: "אני שמח על המפגש ומודה לכל חברי הקבוצה המוכשרות והמוכשרים שהם יוצרים מערך הסברה איכותי כחלק מהמלחמה הקשה בזירת הרשתות."

ראש העיר, חיים צורי, שראה כבר מלחמות בחיים שלו ותמיד יודע להשרות בטחון על התושבים סיפר להם בהתרגשות: ״העובדה שאתם פה ולא יושבים עכשיו בבית על הספה או הכורסה רק מלמדת על האיכות שלכם. תודה שאתם כאן לקחת חלק במאמץ המלחמתי של ישראל. גאה בכל אחת ואחד מכם״.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות