יערות הכרמל: המרפאה הגריאטרית של כללית למען התושבים המבוגרים במלונות

צוות המרפאה הגריאטרית של כללית מבצע בשגרה הערכות גריאטריות למטופלים בגיל השלישי ברחבי מחוז חיפה וגליל מערבי. כחלק מהסיוע שמעניקה כללית למפונים, הגיע צוות המרפאה הגריאטרית למלון יערות הכרמל ונתן ייעוץ רפואי לתושבים המפונים בגיל השלישי

"אני מודה לצוות שנפגש איתי, אם לא הייתם כאן אני לא יודעת איך הייתי מסתדרת. לא חשבתי שאוכל לקבל שרות מקצועי ומתאים לצרכים שלי גם בבית המלון אליו פוניתי" שיתפה אסתר כהן בת ה 94 שקיבלה ייעוץ וטיפול במלון יערות הכרמל.

עם תחילת המלחמה, נערכה היחידה לתת ייעוצים לתושבים המבוגרים שפונו ברחבי המחוז. החל משבוע שעבר, צוות רב מקצועי של היחידה הגריאטרית של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי: ד"ר דני קירשנר מומחה בגריאטריה, מאיה לויצקי, אחות מומחית גריאטריה והעובדת הסוציאלית רוני גורל, יצא למלון יערות הכרמל וביצע הערכות גריאטריות למטופלים מבוגרים שאינם יכולים, מפאת מצבם הפיזיולוגי, המנטלי או הרגשי, להגיע להערכה והתאמת טיפול באחת משלוחות היחידה.

היחידה הגריאטרית, בניהולו של ד"ר דני קירשנר, הינה יחידה מחוזית עם שלוחות ברחבי המחוז. ביחידה מבצעים הערכה גריאטרית רב מקצועית (רפואה, סיעוד, עבודה סוציאלית) למטופלים בני 65 שנה ומעלה. הערכות כגון: הערכה  קוגניטיבית, אבחון וטיפול בדמנציה, המלצות לטיפול בשינויים התנהגותיים משניים לדמנציה, הדרכה והמלצות לטיפול בהפרעות שינה במטופל המבוגר, הכוונה וייעוץ למטפל העיקרי של חולה דמנציה, הערכה תפקודית, בירור נפילות חוזרות, המלצות לטיפול תרופתי הולם במטופל/ת המבוגר/ת, אבחון וטיפול בדיכאון בגיל המבוגר והגדרת סטטוס לצורך מיסוד גריאטרי.

בנוסף, צוות היחידה עוסק בהכשרת והדרכת צוותים במחוז, הדרכת מתמחים לרפואה גריאטרית ורפואת משפחה ולימוד סטודנטים לרפואה.

"חזון היחידה הוא להוות יחידת ייעוץ מובילה בתחום הגריאטריה, בטיפול במבוגרים ובשיפור איכות חייהם. מתן טיפול מקצועי ואיכותי והבעת אמפטיה, תוך הקפדה על כבוד המטופלים. כל הצוות שעובד ביחידה עובד מתוך תחושת השליחות, שהיא חלק בלתי נפרד מערכי היסוד של היחידה שלנו. אנו שמחים לקחת חלק בעזרה שמעניקה כללית לכלל התושבים המפונים, גם אם לא מבוטחים בקופה. זוהי חובתנו כצוות רפואי וכחלק מהמאמץ המלחמתי. זכינו לסייע למספר לא מבוטל של מבוגרים ומרגש לראות כמה הערכה אנו מקבלים מהמטופלים שבאנו עד אליהם. היחידה תמשיך לצאת לשטח ולתת יעוצים היכן שנדרש" מסכם ד"ר קירשנר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות