יונה יהב: אפעל בכל האמצעים לעצירת מעבר ביה"ח כרמל לקרית אתא – זהו מחטף בזמן מלחמה

יונה יהב הודיע כי בכוונתו לפעול לביטול החלטת מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב להעתקת בית החולים כרמל מחיפה לקרית אתא

יהב: "לא ייתכן שבזמן שחיפה וכל הפריפריה הצפונית עומדים בקו החזית לאיומים של החיזבאללה, מנכ"ל משרד הבריאות מודיע כי הוא מחליש את מערך הבריאות בחיפה וגורע ממנו בית חולים. כאילו לא למדנו כלום מאסונות השריפה בכרמל ומתקופת הקורונה.

"ההודעה של מנכל משרד הבריאות בזמן הזה היא לא פחות ממחטף בזמן מלחמה. בכוונתי לפנות מיידית ליועץ המשפטי לממשלה ולמבקר המדינה בדרישה לעצור את ההחלטה הרעה והלא סבירה הזאת. במקום להוסיף לחיפה בית חולים ציבורי, כיאה לעיר מרכזית שמעניקה שירותים גם לתושבי הישובים והכפרים מסביב, לוקחים ממנה את כבשת הרש".

יהב אף הורה ליועציו המשפטיים לבחון עתירה לבית המשפט למתן צו מניעה נגד החלטת משרד הבריאות. "אילחם בכל האמצעים העומדים לרשותי כדי להבטיח לתושבי חיפה את שירותי הבריאות המקסימליים. גם תושבי קרית אתא ראויים, אך לא על חשבון החיפאים".

 

צילום: אלעד מלכה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות