ארבע מדליות לשחייני מכבי חיפה כרמל באליפות אירופה עד גיל 23. רון פולונסקי ואביב ברזלי הוכתרו כאלופי אירופה

אדם מרעאנה זכה במדליית הארד במשחה 50 מטר גב. מרעאנה עצר את השעון על 25.30 ש׳, תוצאה אשר מהווה שיא אישי עבורו. לאחר הזכייה במדליה אמר: "אין הרגשה יותר טובה מלראות את הדגל והשם שלך, לענוד את המדליה על החזה ולעמוד על הפודיום עם הטופ האירופאי, פשוט הרגשה מספקת. בהזדמנות הזו אני רוצה להודות למכבי חיפה, למאמן שלי ניל מזרחי ולכל הצוות והחברים שלי בנבחרת שממש תומכים ועוזרים לי".

אליפות אירופה בשחייה עד גיל 23 נערכה בסוף השבוע האחרון (שישי-ראשון) בעיר דבלין שבאירלנד. 8 מתוך 17 שחייני נבחרת ישראל יוצגו על ידי אגודת מכבי חיפה כרמל. הירוקים והירוקות השיגו ארבע מדליות, מתוכן שתיים מזהב.

רון פולונסקי הוכתר לאלוף אירופה במשחה 200 מעורב אישי כאשר עצר את השעון על 1:58.07 ד׳ (פער של כמעט שתיים וחצי שניות מהתוצאה אותה קבע במוקדמות). אביב ברזלי זכתה בתואר אלופת אירופה במשחה 200 גב כאשר נגעה בקיר לאחר 2:11.35 ד׳ (פער של כמעט שנייה וחצי מהתוצאה אותה קבעה במוקדמות).

נבחרת השליחים מיקס של ישראל במשחה 4X100 מעורב, שהורכבה כולה משחייני ושחייניות מכבי חיפה, זכתה במדליית הארד. הירוקים עצרו את השעון על 3:49.81 ד׳. התפלגות הזמנים: אדם מראענה – גב (54.31), רון פולונסקי – חזה (59.89), אריאל חיון – פרפר (59.73), איילה ספיץ – חופשי (55.88).

אדם מרעאנה זכה במדליית הארד במשחה 50 מטר גב. מרעאנה עצר את השעון על 25.30 ש׳, תוצאה אשר מהווה שיא אישי עבורו. לאחר הזכייה במדליה אמר: "אני מאוד מאושר, הייתי ממש בעננים כשראיתי את המיקום ואין כמו להפתיע את עצמך במאני טיים. באמת שאין הרגשה יותר טובה מלראות את הדגל והשם שלך, לענוד את המדליה על החזה ולעמוד על הפודיום עם הטופ האירופאי, פשוט הרגשה מספקת. בהזדמנות הזו אני רוצה להודות למכבי חיפה, למאמן שלי ניל מזרחי ולכל הצוות והחברים שלי בנבחרת שממש תומכים ועוזרים לי".

ההצלחה האירופאית עבור אגודת מכבי חיפה כרמל בסוף השבוע המשיכה גם בג'ודו, כאשר זיו שרר (עד 66 ק"ג) זכה במדליית הארד בתחרות סבב אירופי לג'וניורס שהתקיימה בעיר סקופיה שבמקדוניה. מדובר במדליה ראשונה בסבב האירופי (עד גיל 21) עבורו. הג׳ודוקא הירוק גבר בדרך על יריבים מקולומביה, סרביה, בריטניה, אלבניה ואסטוניה.

תמונות שחייה: באדיבות איגוד השחייה בישראל.
תמונת ג׳ודו: אגודת מכבי חיפה כרמל.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות