הישג מרשים לחניכי יוניסטרים טירת כרמל: עם מקום שני בתחרות הארצית של "מיזם השנה" 2023

חניכי שנה ג' של מרכז יוניסטרים טירת כרמל רשמו עוד הישג אמש, כשבבאירוע מרשים שנערך אמש בהיכל התרבות בתל אביב, זכו במקום השני בתחרות "מיזם השנה", בה השתתפו 22 מרכזי יוניסטרים מרחבי הארץ

הישג מרשים לחניכי מרכז יוניסטרים טירת כרמל: באירוע מרשים שנערך אמש בהיכל התרבות בתל אביב, זכו חניכי שנה ג' של המרכז ע"ש משפחת קוניג, בניהולה ובהובלתה של נתי כהן-פרדגיים, במקום השני בתחרות "מיזם השנה", בה השתתפו 22 מרכזי יוניסטרים מרחבי הארץ.
המיזם שהציגו חניכי יוניסטרים טירת כרמל הוא SALT 2.0, מלח המופק מצמח הסליקורניה ומכיל שני אחוזים בלבד של נתרן – לעומת 38 אחוז נתרן במלח השולחן הרגיל. המוצר נועד לאפשר צריכה של הטעם המלוח מהצד האחד, ולהימנע מנזקים שהוא עלול לגרום מהצד האחר. מדובר בהישג יוצא דופן, שכן בתחרות "מיזם השנה" שנערכה בשנה שעברה זכו חניכי יוניסטרים טירת כרמל במקום הראשון עם אותו מיזם.
במהלך האירוע היוקרתי הציגו חניכות וחניכי המרכז באנגלית את המיזם מול נשות ואנשי עסקים, מהבכירים במשק הישראלי, וזכו בתגובות נלהבות מצד השופטים.
ראש העיר, אריה טל:ה"שנים שאני מלווה את פרויקט יוניסטרים בטירת כרמל, ומתמלא גאווה על כל הישג. אני גאה בעבודת הצוות ובנחישות שהפגנתם, ומשוכנע שעוד נשמע עליכם רבות בעתיד. יש לנו בטירת כרמל נוער מצוין ומעורר השראה!".
סגן ראש העיר ומחזיק תיק הנוער, דוד שחר: "נוער אליפות! ברכות על ההישג המרשים, שהוא תוצאה של השקעה אדירה בבני הנוער שלנו, בחינו, בהישגיות ובמצוינות. יישר כוח!".
מנהל אגף החינוך, ציון סודרי: "ברכות לחניכות, לחניכים, למדריכים ולכל הצוות שהוביל להישג המרשים! המשיכו להאמין בעצמכם, ולהוביל את דור העתיד של טירת כרמל לעוד הישגים והצלחות".
נתי כהן-פרדגיים, מנהלת מרכז יוניסטרים טירת כרמל: "איזו גאווה! היה מרגש מאוד להביט בחניכים ובחניכות האלופים נותנים את כל כולם, מדברים בביטחון ובחן שאין דומה לו, ומביאים לנו את הניצחון! ברכות גם לחניכי שנה א' המדהימים שעשו עבודה מטורפת, הציגו בפני עשרות אנשים, משכו אנשי עסקים לדוכן והראו לכולם איזה פוטנציאל ענק יש להם".
מנהלת תחום הנוער והשותפויות, חני קוז'וקרו: "כל הכבוד לבני הנוער שלנו על עוד הישג מכובד, ולמנהלת המרכז נתי על המסירות והמקצועיות לאורך הדרך. חניכות וחניכים המרכז הציגו חזון משותף, לפתור את בעיות המחר כבר היום, והעניקו השראה לבני נוער מכל רחבי הארץ ומכל הקשת החברתית".
צילומים: באדיבות מרכז יוניסטרים טירת כרמל*

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות