ראש עיריית חיפה פותחת חזית מול משרד הפנים ומאמש כל התלונות בעניין חזירי הבר מופנות למשרד הפנים. "משרד הפנים לא פועל לשחרר את התקציבים במועצת העיר לטיפול בחזירים, אז שהם יטפלו"

איך נושא בעיית חזירי הבר בחיפה הפך בימים האחרונים לחזית קרב בין ראש עיריית חיפה למשרד הפנים?

נושא חזירי הבר הפך לנושא "החם" של מערכת הבחירות המוניציפאליות בחיפה.

ראש העיר לשעבר, יונה יהב, שרץ לבחירות הנוכחיות הבטיח למגר את הבעיה תוך 3 חודשים ואילו בעיריית חיפה השבוע נזכרו לערוך כנס זום לשיתוף התושבים בדרכי טיפול בחזירי הבר.

אלא שגם אם עיריית חיפה רוצה, לטענתה, לטפל בבעיה יחד עם רשות הטבע והגנים – מועצת העיר שהיא לעומתית, לדברי הנהלת העירייה, מונעת שיחרור ואישור תקציבים לכך.

וכך, ראש עיריית חיפה והנהלת העירייה פנו לפני מספר שבועות לממונה על מחוז חיפה מטעם משרד הפנים, פאיז חנא וביקשו ממנו במסגרת סמכותו לדבריהם, להורות למועצת העיר חיפה לשחרר תקציבים לשם כך.

אולם, כפי שמסביר גורם בעירייה: "חיכינו כמה שבועות ומר פאיז חנא לא נוקף אצבע. אז ראש העיר החליטה שאם משרד הפנים לא טורח לעשות כלום, מאתמול כל פנייה של תושב לגבי בעיית חזירי הבר בעיר, מופנית למשרד הפנים כשגם התושבים מתבקשים לפנות למשרד הפנים".

ממשרד הפנים טרם נמסרה תגובה בעניין.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות