אומרים להן תודה: ערב הוקרה מיוחד לצוותי המחנכות בגיל הרך בטירת כרמל

ערב הוקרה מיוחד התקיים בשבוע שעבר לצוותי המחנכות לגיל הרך במעונות היום בטירת כרמל. "מלאת הערכה למנהלות ולצוותים במעונות על המסירות והעבודה הקשה, זה לא מובן מאליו"

באולם אשכול פיס נערך ביום רביעי האחרון אירוע ההוקרה השנתי לצוותי המחנכות בגיל הרך במעונות היום. מטרת האירוע הייתה הצדעה והבעת תודה לכל נשות החינוך בגיל הרך, במעונות היום, על היותן עוגן חינוכי ועל עבודתן המסורה והמקצועית למען הילדים, דור העתיד של העיר, במהלך כל השנה.
זהבה עובדיה, שארגנה את הערב בסיוע מנהלות המעונות וקבוצת אימהות מחויבות ופעילות, הודתה בהתרגשות לכל הארגונים השותפים וסקרה את הפעולות הרבות שנערכו באחרונה בעיר: קיום קורסי מחנכות-מטפלות, הדרכות במעונות, השתלמויות צוותים, שיפור האינטראקציה עם הילדים ועוד: "אני מלאת הערכה למנהלות ולצוותים במעונות על המסירות והעבודה הקשה, זה לא מובן מאליו וכולי תקווה כי הן מרגישות שאנחנו בית עבורן".
האירוע התקיים במעמד סגן ראש העיר, דוד שחר; מנהל אגף החינוך, ציון סודרי; מנהלת תחום הגיל הרך, ד"ר ענת בר; המנהלת הרשותית של מעונות היום, זהבה עובדיה; ומפקחי משרד החינוך. במהלך הערב הוענק לנשות החינוך שי בהוקרה על עבודתן, ובהמשך נהנו הנוכחים ממופע סטנד אפ של הקומיקאית ענת אביעד שנערך בשותפות הספרייה העירונית.
מנהל אגף החינוך, ציון סודרי: "אין ספק, שתוספת התקן של משרד החינוך לניהול מערך מעונות מהווה כיום עמוד תווך במערכת החינוך של העיר. אנחנו גאים בכל אחת מכן על עבודתכן המסורה, המקצועית והרגישה, ומאחלים לכן חופשה נעימה של טעינת מצברים לקראת אתגרי שנת הלימודים הבאה".
צילומים: דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות