"צוות מנצח": ציון 100 למערך האכיפה העירוני בטירת כרמל בביקורת המשרד לביטחון לאומי

בביקורת שערך המשרד לביטחון לאומי לבדיקת תפקוד מערך האכיפה העירוני, טירת כרמל קיבלה ציון 100.במכתב הסיכום ציינו הבקרים: "התכנסו למען הצלחת היחידה, והפערים בין הבקרה שנערכה בשנה שעברה לבין זו ניכרים מאוד"

טירת כרמל קיבלה ציון 100 בביקורת שערך המשרד לביטחון לאומי לבדיקת תפקוד מערך האכיפה העירוני. הבקרים התרשמו מההתנהלות ומשיתוף הפעולה בין כלל הגורמים ושיבחו את פעילותה הענפה של העירייה ברחבי העיר למען שמירה על ביטחונם של תושבי העיר.
במכתב הסיכום ציינו הבקרים, כי מהביקורת עולה שכלל הגורמים "התכנסו למען הצלחת היחידה, והפערים בין הבקרה שנערכה בשנה שעברה לבין זו ניכרים מאוד. שמחנו לראות ולשמוע על שיתופי הפעולה בין המשטרה לרשות המקומית ועל היחס שלו זוכה היחידה מצד שני הארגונים".
ראש העיר, אריה טל: "אני מברך את צוותי מערך האכיפה העירוניים ואת כלל עובדי אגף הביטחון בעירייה בראשות יואב בלס, צוותי האכיפה והפיקוח, צוות השיטור הקהילתי והמוקדנים, שעובדים 24/7 למען ביטחון תושבי העיר. יש לנו צוות מנצח!".
מנהל אגף הביטחון והאכיפה, יואב בלס: "יחידות הביטחון והאכיפה העירוניות לא חוסכות בשעות עבודה, במשאבים ובמאמצים, והתוצאות ניכרות בשטח וגם בביקורות השוטפות. מדובר בהחלטה אסטרטגית ובמדיניות שמוביל ראש העיר, שביטחון התושבים עומד לנגד עיניו כל העת. תודה לכל הצוותים שמובילים את העשייה, בראשות מנהל האכיפה אמיר שילו ומנהל הפיקוח עדי ליבנה; ולצוותי תחנת משטרת טירת כרמל בראשות מפקד התחנה, סנ"צ ארז לחמיש".
צילום: דוד עקיבא, דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות