חיזוק למרפאה: ד"ר ג'ואד מעיכי – מומחה ברפואת ילדים הצטרף למרפאת כללית בשפרינצק

"אני מבקשת לברך את הצטרפותו של ד"ר מעיכי לצוות המרפאה. אני סבורה ובטוחה שהידע והניסיון שלו יתרום רבות לבריאות הילדים במרפאה שלנו" ברכה  ד"ר פרץ דוברובסקי שרון, מנהלת מרפאת כללית שפרינצק, מחוז חיפה וגליל מערבי

ד"ר ג'ואד מעיכי (32), מתגורר בחיפה, סיים את לימודי הרפואה בטכניון, את הסטאג' וההתמחות ברפואת ילדים ביצע בבית חולים הדסה. לאחר סיום ההתמחות עבר לרפואת הקהילה בחיפה, תוך שאיפה להשתלב בקהילה ולתרום את חלקו. "בחרתי ברפואה כי זה מקצוע שכל הזמן לומדים ומתפתחים בו תוך כדי עשייה. אתה יכול לגעת ולהתמקצע במספר רב של תחומים ובמקביל, לבנות יחסי אמון ושיתוף עם הילדים המטופלים והוריהם" מספר ד"ר מעיכי.

את ד"ר מעיכי ניתן לפגוש במרפאת כללית שפרינצק בחיפה. במרפאה ניתן לקבל שירותי רפואת משפחה, ילדים, סיעוד, תזונה ודיאטה, משרד ושירותי בית מרקחת. בנוסף, שירות של תרופות עד הבית. בשירות זה המטופל יכול להזמין באמצעות האתר או אפליקציית כללית, תרופות עד לבית וזה מגיע תוך כשני ימי עסקים. השירות כרוך בתשלום עד גיל 75. "מה שמניע אותי לעשייה כל יום מחדש היא הידיעה שאני הולך ללמוד משהו חדש, הן מספרי הלימוד והן מהמטופלים. טיפ חשוב שאני מעביר להורים הוא שחלק משמירה על בריאות הילדים היא: להיות קשובים למצבו הבריאותי של הילד ולעקוב אחר סימנים ושינויים בהתנהגות של הילד, גם אם נראה לכם זניח ייתכן שיתרום רבות לתהליך האבחנה והטיפול בילד".

"אני מבקשת לברך את הצטרפותו של ד"ר מעיכי לצוות המרפאה. אני סבורה ובטוחה שהידע והניסיון שלו יתרום רבות לבריאות הילדים במרפאה שלנו" ברכה  ד"ר פרץ דוברובסקי שרון, מנהלת מרפאת כללית שפרינצק, מחוז חיפה וגליל מערבי.

בנוסף לשירותים הניתנים במרפאות, לנוחיותם של לקוחות הכללית במחוז חיפה וגליל מערבי רשת מיונים קהילתיים. בעיר חיפה נמצאים המיון הקהילתי במרכז לרפואה יועצת לין ומוקד הלילה וסופי השבוע בכרמל. שעות מתן השירות הרפואי במיון הקהילתי לין מ8:00 עד 23:00 מידי יום, כולל סופי שבוע (שבת החל מהשעה 12:00) וחגים. הצוות הרפואי מורכב ממומחים בתחומי רפואת משפחה, ילדים, פנימית וטראומה ונותן מענה רחב ללקוחות כללית מבוגרים וילדים.

במוקד לרפואה דחופה של כללית בבית חולים כרמל, ניתן השירות בין השעות 19:00-23:00 ובסופי שבוע וחגים.

*הביקור החל מהשעה 19:00 כרוך בהשתתפות עצמית.

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות