קיץ בריא בקריית אתא: תכניות ספורט לעידוד אורח חיים בריא ופעיל עם מאמני כושר לתושבים, ללא עלות

תוכנית "קיץ בריא בקרית אתא" חוזרת, עם פעילויות כושר לתושבים שיתקיימו לאורך השבוע בימים א' - ה' במוקדים מרכזיים בעיר. יוצעו אימוני כושר עם מאמנים מוסמכים- ללא עלות

 

תוכנית "קיץ בריא בקרית אתא" חוזרת ומציעה לתושבי העיר אימוני כושר עם מאמנים מוסמכים- ללא עלות. הפעילות בשיתוף תוכנית "אפשרי בריא", רשת המתנ"סים העירונית ומשרד הבריאות.

פעילויות הכושר יתקיימו לאורך השבוע בימים א' – ה' במוקדים מרכזיים בעיר.  הפעילויות מיועדות לילדים, בני נוער, נשים , גברים וגימלאים בתחומי ספורט שונים ביניהם: יוגה, פילאטיס, זומבה, אימוני כושר פונקציונליים ומשולבים, קבוצות הליכה וקבוצות ריצה.

מעיריית קריית אתא נמסר: "עיריית קרית אתא שמחה להציע לתושבי העיר תכנית פורצת דרך ומגוונת המעודדת אורח חיים בריא, איכותי וספורטיבי, בסבסוד מלא וברמה גבוהה. פעילות ספורטיבית אינה רק תחביב אלא דרך חיים שיש לעודד ולטפח."

ההרשמה לפעילויות החינמיות של "קיץ בריא" באמצעות אתר רשת המתנ"סים  matnasta.org.il או בטלפון 073-3236837.

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות