לראשונה: רפואה דחופה במרכז בריאות הילד ביקנעם עמק השלום

שיתוף פעולה ראשון בין רופאים ממיון ילדים בבית חולים כרמל וצוות מרכז בריאות הילד של כללית ביקנעם בנושא התמודדות וטיפול במצבים דחופים בתינוקות וילדים

במסגרת רצף הטיפול קהילה ובית חולים ולמידת העמיתים, התכנסו בתחילת חודש יוני צוות מרכז בריאות הילד יקנעם ורופאים מומחים ברפואה דחופה ממיון ילדים של בית חולים כרמל.

ד"ר מיוריאל קונופניקי מנהלת מיון הילדים וד"ר זאב שנפ – רופא נוסף מהמחלקה, הגיעו מבית חולים למרכז בריאות הילד ביקנעם, על מנת להדריך ולתרגל את צוות המרכז במתן מענה רפואי דחוף לילדים. במהלך ההדרכה, הצוות תרגל בעזרת בובת החייאה ומוניטור, מקרי רפואיים המצריכים תגובה מהירה ומקצועית, יחד עם שיתוף פעולה של כל צוות המרפאה.

"אנו מודים לצוות שהגיע אלינו, אני רואה חשיבות רבה בתרגול כלל צוות המרפאה והצוות הרפואי בפרט למתן מענה מקצועי ויעיל ברגע האמת. הייתה הדרכה, מקצועית ומעניינת, למדנו רבות ואנו שואפים לקיים שיתופי פעולה נוספים בעתיד עם רופאי בית החולים" מסכמת ד"ר אורלי בן אור, מנהלת המרכז לבריאות הילד ביקנעם עמק השלום.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות