כללית בקהילה: ערב בריאות בקרית שמואל

צוות מרפאת כללית קריית שמואל ערך לתושבי קריית שמואל ערב בנושא 'קשב וריכוז בקרב ילדים' במתנ"ס

מרפאת כללית קריית שמואל פועלת כל השנה בקידום הבריאות של התושבים בשכונה וכחלק משיתופי הפעולה עם המתנ"ס השכונתי, ערך צוות המרפאה לתושבי קריית שמואל ערב בנושא 'קשב וריכוז בקרב ילדים' במתנ"ס.

ד"ר מרים דוידסון גיל רון מנהלת מרפאת קריית שמואל פתחה את הערב  וסיפרה על השירותים הניתנים במרפאה. ד"ר רמי קאופמן, מומחה בנוירולוגיית ילדים והתפתחות הילד, ומנהל מכון להתפתחות הילד בקריות של הכללית, העביר הרצאה מרתקת בנושא הפרעת קשב ודרכי האבחון והטיפול. כמו כן, התושבים נהנו מהרצאתה של  נטע כסיף- מלול, מרפאה בעיסוק העובדת בשיטת "COGFUN" – שיטת טיפול קוגניטיבית-תפקודית המשפרת תסמינים לסובלים מהפרעות קשב.

להצלחת הערב תרמו מלי ראובן המנהלת האדמיניסטרטיבית של המרפאה ושלומית שוורץ מנהלת הסיעוד, הקהל נהנה מערב עשיר ופורה והביע התעניינות רבה בנושאים השונים.

בסיום המפגש קרא צוות המרפאה לתושבי השכונה לספר להם על אילו עוד נושאים בריאותיים הם ירצו לשמוע כדי להיערך למפגשים נוספים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות