נתוני הגיוס לצה"ל: חוף הכרמל מובילה ארצית באחוזי הגיוס, בשירות המשמעותי וביציאה לשנת-שירות ומכינות

אחוז הגיוס של הבנים בחוף הכרמל, שעומד בשנה זו על 86.8% ממשיך להיות גבוה ביחס לממוצע הארצי, שעומד על כ 70% בלבד. גם בנות המועצה מתגייסות בשיעור גבוה מזה הארצי – 83.3% לעומת שיעור גיוס הנשים הארצי, שעומד על 55.9 אחוזים

כמדי שנה, הגיעו נציגות ונציגי היחידה להכנה לצה"ל באגף הביטחוני-חברתי במשרד הביטחון למשרדי המועצה האזורית חוף הכרמל, על מנת להציג למטה המועצה את נתוני הגיוס של בני ובנות האזור. מהנתונים שהוצגו עולה כי אחוז הגיוס של הבנים בחוף הכרמל, שעומד בשנה זו על 86.8% ממשיך להיות גבוה ביחס לממוצע הארצי, שעומד על כ 70% בלבד. גם בנות המועצה מתגייסות בשיעור גבוה מזה הארצי – 83.3% לעומת שיעור גיוס הנשים הארצי, שעומד על 55.9 אחוזים.

בני ובנות חוף הכרמל לא רק מתגייסים בהמוניהם, הם גם בוחרים לשרת בתפקידי לחימה משמעותיים: 60.4 אחוזים מבני המקום מתגייסים לתפקידי לחימה (ממוצע ארצי: 51.4%), ו 15.7 אחוזים מהבנות הן לוחמות (ממוצע באשכול: 11.8).

הנתונים המרשימים הם תוצר של עבודה חינוכית רציפה בכל מוסדות החינוך של המועצה, ובהתאם, חוף הכרמל לא מתבלטת רק בנתונים הרשותיים– אלא גם בנתוני בתי-הספר השונים: בבית-הספר המשותף מתגייסים כ 91% מהבוגרות והבוגרים לשירות משמעותי, ולמעלה מ15% מהבוגרות מתגייסות לקצונה; בבית הספר בכפר גלים עומד שיעור הבוגרים המתגייסים על כ 94%. 8.5% מבוגרות ובוגרי בית הספר מתגייסים לתפקידי קצונה. בבית-הספר מאיר שפיה, עומד אחוז המתגייסים על כ 95%, ובשנה האחרונה הושגה עליה בכלל נתוני הגיוס בבית הספר – עליה בגיוס לקרבי, לשירות משמעותי וכן לקצונה.

אסיף איזק, ראש המועצה, אמר בסיום הפגישה "משמח ומרגש לראות, שנה אחר שנה, את המחויבות, האחריות והרצינות שמפגינים בני ובנות הנוער שלנו. הנתונים מעודדים ומשמחים, בכל פרמטר – הן בגיוס לתפקידי לחימה, לשירות משמעותי ולשירות לאומי, אבל גם בגיזרת היציאה לשנת שירות ולמכינות. הנתונים מוכיחים שוב, את המשמעות והעומק שיש לתהליך החינוכי כאן אצלנו בחוף הכרמל. זה לא היה מצליח ללא השותפות המצוינת בין אגף החינוך, צוותי ההוראה ובתיה"ס, וכמובן ההורים והתלמידים. גאווה גדולה לכולנו!"

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות