ליאור חונדיאשוילי, תלמיד הישיבה התיכונית בקריית אתא, זכה באות רמון לשנת תשפ"ג

ליאור חונדיאשוילי, תלמיד כיתה י"ב מהישיבה התיכונית בקריית אתא זכה באות רמון היוקרתי. התלמידים מכל הארץ נבחרו לקבלת האות על-פי הישגיהם הלימודיים, פעילותם החברתית וההתנדבותית בבית הספר ובקהילה ואישיותם האיכותית

 

ליאור חונדיאשוילי, תלמיד כיתה י"ב מהישיבה התיכונית בקריית אתא זכה באות רמון (על שם אילן, רונה ואסף רמון) לשנת תשפ"ג של משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה, משרד החינוך וקרן רמון.

התלמידים נבחרו לפרויקט מכל הארץ לאחר תהליך סינון קפדני על-פי הישגיהם הלימודיים, פעילותם החברתית וההתנדבותית בבית הספר ובקהילה ואישיותם האיכותית.

ליאור לומד בכיתה י"ב במגמת פיסיקה ואלקטרוניקה בישיבה התיכונית ואף השתתף בתוכנית המצוינות של "בר אילן" ובתוכנית "אתגר" למצטיינים בתיכון. ליאור גם פעיל בולט בקבוצת הגרעין של בני עקיבא ובמסגרת תפקידו הוא מקדם יוזמות חברתיות וחינוכיות לחניכי הסניף.

ראש העיר יעקב פרץ: " אני מברך את ליאור על זכייתו באות רמון. אין ספק כי זכייה זו מעודדת תרבות של מצויינות לצד  קידום ערכי הנתינה וההתנדבות ומעניקה השראה לתלמידים נוספים."

 

צילום: אות רמון

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות