סיירת סוקרי הקהילה הנגישה של קריית ביאליק ממשיכים למפות את העיר בכדי להנגיש מוסדות ודרכים

סוקרי הקהילה הנגישה של קריית ביאליק הגיעו השבוע למפות דרכי נגישות ב"מוזיאון בית כץ"

סוקרי הקהילה הנגישה של קריית ביאליק יוצאים לשטח מידי כמה שבועות לשם ביצוע סקירות נגישות של מדרכות, כבישים, מעברי חצייה ומוסדות ציבור בעיר, למען רווחתם של התושבים עם המוגבלויות ובני משפחותיהם.

הפעם יצאו הסוקרים לסקור את נגישות אחד המוסדות המשמעותיים בדברי ימי העיר, קרי "מוזיאון בית כץ". במוזיאון זה, ביתם של אפרים וסבינה כץ, ממקימי העיר ובוניה, מרוכזים שכיות חמדה וחפצים שימושיים של משפחות המייסדים אשר מייצגים היטב את רוח התקופה.

הסוקרים התקבלו בחום על ידי מנהלי המוזיאון מיקי קמני, ד"ר חבצלת פדרליין וחנה ורטהיים וקיבלו מהם סקירה ממצה על המקום ועל תהליכי הנגשתו לאנשים עם מוגבלויות, אשר חלקם הושלם וחלקם מתוכננים להתבצע בהמשך.

דיווח מפורט הועבר לאחר הסקירה למהנדס העיר לידיעה ולמעקב ביצוע.

מעיריית קריית ביאליק נמסר: "אנו מודים לסוקרי הקהילה הנגישה של קריית ביאליק – ד"ר יורם סבירסקי, אבי נוימרק, נטע ישראלי ובתה חן וענבל אדרי – על התמדתם ועשייתם הרצופה לשיפור הנגישות בקריית ביאליק".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות