תלמידי חטיבת "שיפמן" בטירת כרמל זכו במקום הראשון בגמר תחרות "המהפחנים"

נבחרת "מהפחני הכרמל" מחטיבת הביניים שיפמן זכתה במקום ראשון בתוכנית "המהפחנים", לעידוד אקטיביזם סביבתי בקהילה, בקטגוריית "קמפיין מקצועי" עבור עבודתם על "באנו להרים" - מיזם להעלאת המודעות של התושבים על צואת כלביהם הפזורה ברחובות העיר

 

נבחרת "מהפחני הכרמל" מחטיבת הביניים שיפמן זכתה  אתמול בבוקר (שלישי) במקום הראשון בשלב הגמר של תוכנית "המהפחנים" לעידוד אקטיביזם סביבתי בקהילה, בקטגוריית "קמפיין מקצועי" עבור עבודתם על "באנו להרים" – מיזם חינוכי-חברתי-ערכי העוסק בהעלאת המודעות ובפיתוח אחריות של התושבים על צואת כלביהם הפזורה ברחובות העיר.
אירוע הגמר נערך במרכז הכנסים וואהל ברמת גן, ולקחו בו חלק 62 נבחרות מרשויות מקומיות ומבתי ספר ברחבי הארץ.
במסגרת השתתפותם בקמפיין "באנו להרים", הטמיעו התלמידים מתווה חינוכי חדשני המחבר בין המיומנויות הנדרשות מדמות הבוגר במאה ה-21 לאקטיביזם סביבתי.
בחודש מרץ האחרון זכו תלמידי חטיבת הביניים שיפמן בתעודת הצטיינות עבור המיזם "באנו להרים" בכנס בינלאומי שנערך במסגרת תוכנית "המהפחנים". במיזם היו שותפים התלמידות והתלמידים ומורתם פני שלו, עיריית טירת כרמל באמצעות אגף קשרי קהילה, ופעילים סביבתיים.

*עדי ברקוביץ', מנהלת אשכול פיס טירת כרמל:* "הזכייה בתחרות מרגשת ומחמיאה אך עם זאת, היא לא המטרה. המטרה של ה'מהפחנים' היא לחולל מהפכה שתוביל לשינוי דפוסי התנהגות וחשיבה. תם העידן שבו אנחנו מנקים אחרי המלכלכים, אלא פשוט לוקחים אחריות אישית על האשפה. המיזם הזה מוכיח לכולנו, שהילדים של היום משנים את המחר".

 

צילומים: באדיבות דוברות עיריית טירת כרמל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות