ממשיך פרויקט שדרוג התשתיות בשכונות הוותיקות בקריית אתא. העבודות בימים אלו ברחובות בן צבי, וינגייט ווייצמן

ממשיכות עבודות השדרוג ושיפוץ התשתיות בשכונות ותיקות בקריית אתא ועתה: רחובות וייצמן, וינגייט ובן צבי

 

במסגרת שיקום שכונות ותיקות מבצעת עיריית קרית אתא עבודות תשתית ברחובות ויצמן ווינגייט ובסמטאות: ירמיהו, חגי, מלאכי, זכריה, צפניה, נחום וזמנהוף. העבודות כוללות את שדרוג והחלפת תאורת הרחוב, התקני בטיחות וסלילת הרחובות. ברחוב ווינגייט הוכשרה בנוסף רחבת חנייה וברחוב וייצמן ישודרג גם גן המשחקים עם מתקנים חדשים.

במסגרת אותה תוכנית שיפוץ ושדרוג שכונות ותיקות בעיר, מבצעת עיריית קרית אתא עבודות תשתית ברחוב בן צבי. העבודות כוללות את קרצוף וריבוד הכביש, שיפוץ המדרכות, טיפול בתשתיות הניקוז התת קרקעיות, התקנת עמודי תאורה חדשים ופיתוח נופי הכולל שתילת עצים לאורך הרחוב.

מעיריית קריית אתא נמסר: "העירייה ממשיכה לפעול לשיפור התשתיות בעיר למען התושבים כולל שימת דגש על שיקום ושיפוץ התשתיות הוותיקות".

 

צילום: עיריית קריית אתא

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות