דוגמה ומופת: קבלו את מצטיין הרמטכ"ל מטירת כרמל, רנ"ג אילן גבאי המשרת בחטיבת הנח"ל בפיקוד דרום

רנ"ג אילן גבאי מטירת כרמל, המשרת כעוזר לארגון בחטיבת הנח"ל בפיקוד הדרום, הוא אחד מ-60 קצינים ונגדים מיחידות צה״ל השונות, שנבחרו השנה כמצטייני הרמטכ״ל

תעשו הרבה כבוד למצטיין הרמטכ״ל, רנ״ג אילן גבאי מטירת כרמל! תעודת ההצטיינות הוענקה לרנ"ג גבאי בטקס שנערך אמש (שלישי) בראשות הרמטכ״ל, רא״ל הרצי הלוי ובהשתתפות חברי פורום מטכ״ל.
רנ״ג גבאי, בן 44, נשוי ואב לשתי בנות, משרת כעוזר לארגון בחטיבת הנח"ל בפיקוד הדרום. הוא אחד מ-60 קצינים ונגדים מיחידות צה״ל השונות, שנבחרו השנה כמצטייני הרמטכ״ל בזכות תרומתם הבולטת והיותם דוגמה ומופת כמפקדים בצה"ל.
את שירותו הצבאי החל עם גיוסו כלוחם בחטיבת גבעתי, משם עבר לביסל"ח כנגד לוגיסטיקה, יצא ללימודים אקדמיים, ולפני שלוש שנים הגיע לחטיבת הנח"ל.
רנ"ג גבאי מספר, שבכל דבר שעשה בחייו שאף להיות הכי טוב שאפשר. אנשים רואים בו דמות בחטיבה, בעל יכולת השפעה על פקודיו, והוא דוגל במשפט "תהיו הגרסה הכי טובה של עצמכם".
צילום: דו"צ

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות